hagfors Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvis jeg skal oppgdadere fra min gamle premium, er det da noen vits i å kjøpe en elite fremfor en av de nye arcade konsollene (de med HDMI og ny nm teknologi på CPU) og en 120GB disk? Sistnevnte alternativ blir jo både rimeligere, samt at (vistnok) datakabelen for å overføre data fra min gamle disk følger med når man kjøper en løs 120GB disk, slik at det også blir mer lettvint. Og med det samme jeg er inne på temaet, hvor vanskelig er det å finne tak i arcade med HDMI for tiden? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg ville gått for arcade jeg der følger det med 5 arcade spill og Elite er jo råere, men ville ikke brukt mye mr penger PGA det. Greit og ha en overføringskabel på arcaden da, slik at du slipper og miste savefilene med den nye disken. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg ville også gått for en Arcade. Sjekk bak på esken om det er Falcon-chipset i den. Du sjekker det ved å se på hvor mye Watt den produserer. Skal være en post her på forumet som forklarer akkurat dette. Husker ikke hva den het akkurat nå. Det er forresten ikke noe problem å få tak i Arcade-maskiner. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er det ikke falcon chipsett i alle Arcade maskiner da? Har fått det inntrykket jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er det ikke falcon chipsett i alle Arcade maskiner da? Har fått det inntrykket jeg ihvertfall. Jeg bare mener å huske at jeg har lest om noen som kjøpte Arcade-maskin uten Falcon. Mulig jeg har lest feil, men er best å være på den sikreste siden Jeg hadde sjekket bakpå esken. Ikke stol på hva de bak disken sier. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er det ikke falcon chipsett i alle Arcade maskiner da? Har fått det inntrykket jeg ihvertfall. Jeg bare mener å huske at jeg har lest om noen som kjøpte Arcade-maskin uten Falcon. Mulig jeg har lest feil, men er best å være på den sikreste siden Jeg hadde sjekket bakpå esken. Ikke stol på hva de bak disken sier. Det er MANGE som har kjøpt Arcade uten Falcon, de gammle Arcade maskinene har ikke Falcon men det har de nye, men det som er problemet er at butikker ikke har byttet ut de ''gammle'' maskinene med Falcon maskinene, så du bør sjekke på lappen som henger på pakken! 175w = Ny (Falcon) 203w = Gammel Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Okey. Tenkte på å kjøpe en Arcade som reservemaskin, så jeg bør gå til en butikk hvis jeg er keen på en Falcon? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Okey. Tenkte på å kjøpe en Arcade som reservemaskin, så jeg bør gå til en butikk hvis jeg er keen på en Falcon? I forkant av kjøpet mitt av min siste konsoll sendte jeg mail til en del av nettbutikkene for å sjekke om de hadde inne konsoller med Falcon-chipset. MPX og Netshop var i alle fall behjelpelige med å sjekke dette og kunne begge bekrefte at de hadde denne inne. Skader ikke å sende en mail til potensielle nettbutikker dersom du finner best pris der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Noen som har erfaring med Elkjøp sin kundeservice? Sparer 500,- på å kjøpe den der. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...KsAAAEOOFwcHzyT Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Noen som har erfaring med Elkjøp sin kundeservice? Sparer 500,- på å kjøpe den der.http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...KsAAAEOOFwcHzyT Elkjøp er solide de. Ser ut som den er utsolgt for øyeblikket men de får vel snart inn nye. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Så du tror de gidder å sjekke det hvis jeg ber dem? Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Så du tror de gidder å sjekke det hvis jeg ber dem? Hvis ikke så har du jo returrett på postordre/netthandel.. Kan jo bare gjøre dem oppmerksom på at alt de tjener på å ikke sjekke eller sende deg "feil" konsoll er at de får den i retur. Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er garantert falcon de selger. Jeg kjøpte for et par måneder siden og den var det. Og særlig siden de er utsolgt hele tiden noe som betyr at de selger nye maskiner. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Da blir det en reservemaskin iløpet av ikke lenge! Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg ville gått for arcade jeg der følger det med 5 arcade spill og Elite er jo råere, men ville ikke brukt mye mr penger PGA det. Greit og ha en overføringskabel på arcaden da, slik at du slipper og miste savefilene med den nye disken. Lurer på det samme, Elite eller Arcade.. Hva er det egentlig som er råere på Elite? Er det mindre støy på Arcade? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå lager de vel like mye lyd, men hvis du kjøper en 120gb disk så er de vel ganske like annet enn at du har ett ekstra minnekort og 5 arcade spill, på bekostning av en sortfarge. Jeg ville gått for en Arcade. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Nå lager de vel like mye lyd, men hvis du kjøper en 120gb disk så er de vel ganske like annet enn at du har ett ekstra minnekort og 5 arcade spill, på bekostning av en sortfarge.Jeg ville gått for en Arcade. + at man har noen hundrelapper til overs. Arcade+120gb disk er en del billigere enn elite. Hvordan er det med kontroller f.eks? Er det trådløs eller trådet kontroller som følger med arcade? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nå lager de vel like mye lyd, men hvis du kjøper en 120gb disk så er de vel ganske like annet enn at du har ett ekstra minnekort og 5 arcade spill, på bekostning av en sortfarge.Jeg ville gått for en Arcade. + at man har noen hundrelapper til overs. Arcade+120gb disk er en del billigere enn elite. Hvordan er det med kontroller f.eks? Er det trådløs eller trådet kontroller som følger med arcade? Skal følge med en trådløs kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå