Jazzcat Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har noen prøvd denne betaen ? Noen som vet hva som er nytt ? Den kan forøvrig lastes ned ifra: ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/bet...be/en/iso/i386/ Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Ingen som har testet ? Never mind fant denne testen selv for beta 3: http://www.vbrad.com/pf.asp?p=articles/art...t_rh_phoebe.htm Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ingen som har testet ?Never mind fant denne testen selv for beta 3: http://www.vbrad.com/pf.asp?p=articles/art...t_rh_phoebe.htm Hmm... den der reviewen virker som er skrevet av en frustrert windows-bruker som prøver å få gnome til å se ut som windows. Noen andre uttalelser får en også til å lure: ...Gnome, I guess is at the stage similar to what Windows 95 was when it came out: most of the apps were 16-bit and you couldn't really see why 32-bit was better... ...Supposedly, there is always the proverbial "ONE" application that's not available for Linux, which stops people from abandoning Windows (assuming they want to do that). I have found my "ONE" application, other than my Windows development tools. Lack of Shockwave plugin for Linux.... Velvel.. Trur jeg ville stolt mer på denne : http:/www.extremetech.com/article2/0,3973,803552,00.asp Ellers har faktisk eg testa previewen, og den fungerer ypperlig. Syntes bla standardfontene i GTK så mye bedre ut enn i tidligere versjoner. Lenke til kommentar
brukergutt Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Eg har prøvd han. Ikke store forskjellen å spore rent visuelt. Installasjonen gikk smertefritt. Jeg mener at fontene er forandret og mer delikate. Disse ord fra en Newbie. En ting jeg ikke får til er ISDN konfigurasjonen som gikk glatt i rh8.0 Etter å ha valgt hardware, satt opp tlf.nr. osv, får jeg feilmelding når jeg prøver å aktivere ISDN forbildelsen. Feil meld.: Kan ikke aktivisere denne enheten..... Vidre står det ikke noe konkret om hvorfor. Prøvde å velge forskjellige ISDN kort uten at det hjalp. Noen tips ?? Finner jeg ikke ut av dette, bærer det rett tilbake til 8.0 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Vi snakker vel fremdeles om BETA'n her? Funker det ikke, så gå tilbake til forrige versjon og vent på final release. Det gjelder det aller meste av programvare og drivere... Lenke til kommentar
xeon Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Noen som har denne på en ftp her i Norge? Kunne tenkt meg å prøvd den, men redhat.com er ikke noe særlig bra ettersom det er vanskelig å komme inn etc. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du finner det her Edit: Er ikke 100% sikker på at det er beta3, men det ser sånn ut. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har noen prøvd denne betaen ?Noen som vet hva som er nytt ? Ja, jeg bruker den. Funker fett. Aner ikke hva som er nytt. Les changelog. Den kan forøvrig lastes ned ifra: ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/bet...be/en/iso/i386/ den ligger på ftp.uninett.no også, den er sannsynligvis kjappere. Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Stol aldri på en person som *savner* Shockwave. Geez. (Forøvrig en enkel sak å laste ned og installere) Lenke til kommentar
trench Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har noen prøvd denne betaen ?Noen som vet hva som er nytt ? Ja, jeg bruker den. Funker fett. Aner ikke hva som er nytt. Les changelog. Den kan forøvrig lastes ned ifra: ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/bet...be/en/iso/i386/ den ligger på ftp.uninett.no også, den er sannsynligvis kjappere. ftp://ftp.uninett.no/linux/RedHat/redhat/.../phoebe/en/iso/ Her for å være helt korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå