SpecialForce Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvor kan jeg få tak i en komplett kodekpakke for Windows Vista Ultimate? Takk på forhånd SpecialForce Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Komplett er et begrep som alle har sin egen definisjon av, så var jeg deg ville jeg brukt en av disse nymotens greiene som heter Google og søkt etter complete Vista codec pack eller noe sånt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Greit nok, men jeg spurte bare etter en kodekpakke. Mener du det er for mye å be om tips til dette? Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) http://www.cccp-project.net/ Endret 21. februar 2008 av lain Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Skal testes, takk for svar Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eller bare ffdshow. Hvis du vil spille av Quicktime og Real media filer med Windows Media Player, installerer du QuickTime Alternative og Real Alternative. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Greit nok, men jeg spurte bare etter en kodekpakke. Mener du det er for mye å be om tips til dette? Tips kan du få: 1) Vista Codec Package 2) K-Lite Codec Pack Jeg bruker K-Lite, men ikke på Vista (ennå). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå