archanios Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Våren kjem tidlig i år ser det ut til. Uvanlig for meg i alle fall at påskeliljene har kome så langt 21. februar. Har lånt Sigma 105mm 2.8 Macro. Temmelig ny på macro, så fungerer dette? Info: F5.6, 1/250sek, 105mm. Blitz satt på 1/32del av full styrke. Handholdt. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 JEG LIKTE BILDE DITT spesielt droppene som er der. veldig bra jobba si takk Lenke til kommentar
tbotrqual Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Synes du har for lite fokusområde her. Kunne godt ha valgt en mindre blender. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Takk for kommentarar. Ja det kunne vore litt mindre blender, men det blei ikkje det der og då.. Får sjå om eg får tatt fleire bilde morgon eller i løpet av helga. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Pent motiv! Syns det var bra tenkt å ta Macro av dette, men er enig med tbotrqual at du burde hatt større fokus området. I det fokus området du har nå så er det ikke mye å se på. Vis du ikke får blenderen lavere så kunne du ihverfall hatt fokus på den store dråpen isteden for den bitte lille som fokuset ligger på nå.. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Som de andre sier.. For lite fokusområde, og fokuspunktet ditt ligger feil! Jeg synes at du skulle fokusert på en av de områdene med litt større dråper, og kanskje du skulle fokusert på tuppen av lilja? Jeg ser det er en del dråper der også, og det hadde vel sitt bedre ut med fokus midt på tuppen enn det er å fokusere midt på blomsten uten noe mening! Bildet hadde ellers OK fokus, og du har eit flott motiv med fin bakgrunn! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja litt mindre blender hadde vært no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå