Furyfax Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei! Har et merkelig fenomen som har oppstått på bilen min. Før når eg låste opp bilen, blinka et grønt lys på dørhåndtaket og et ved speilet. Når eg låste blinka det rødt på de samme plassene. Nå når eg enten låser eller låser opp bilen blinker begge lysen, slik at det er både grønt og rødt. I tillegg varer blinking mye lengre. Jeg trodde kanskje det var dårlig batteri på nøkkelen, men det er slikt uansett om jeg bruker ekstra nøkkelen. Er denne blinking med både grønt og rødt indikasjon på noe, eller har bilen bare blitt sprø? Noen andre som har opplevd dette? Legger ved et kort videoklipp og bilde. Videoklippet måtte lastes opp som ZIP fil. 20022008038.zip Lenke til kommentar
Dibben Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Samboeren til svigermor kjøpte nettop en e220,og der fikk han beskjed om at visst begge lysa lyste,var det batteriet på nøkkelen som varpå vei til å gå... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 ok.. kan jo være at begge sett med nøklene har dårlig batteri.. verdt et forsøk. skal sjekke d Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Samboeren til svigermor kjøpte nettop en e220,og der fikk han beskjed om at visst begge lysa lyste,var det batteriet på nøkkelen som varpå vei til å gå... Kan bekrefte dette, blinker begge lysene så må man skifte batteri i nøkkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå