lolidude Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei, Jeg fikk battalion Wars 2 i gave og jeg er ikke sikker på om jeg skall beholde det eller ikke. Er det morsomt? Hvordan er Online mulighetene? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Behold. Spill. Bli frelst. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Behold. Spill. Bli frelst. Okey? Hvordan er online mulighetene da? Lenke til kommentar
BiB Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Du kan spille med en venn. Eller med "Anyone" man kan spille co-op, skirmish(sånn det skrives) og Assault. Det er gøy..behold det! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Du kan spille med en venn. Eller med "Anyone" man kan spille co-op, skirmish(sånn det skrives) og Assault. Det er gøy..behold det! Okey, Men jeg klarer liksom ikke og sette meg ned alene og spille 1 player Får satse på att online delen er verdt det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå