Ethernet Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hei. vi ahr et prosjekt på skolen, uten å gå nærmere inn på det. Men til dette trenger vi et chatte program av den typen man ser på filmer. Altså, man ser hva brukeren skriver mens han skriver. Sånn man ofte ser i DOS-mode liknende greier på film. vet ikke om det finnes jeg, men om det gjør det, gidder dere? Takk edit: faen, skulle tro jeg hadde dysleksi Endret 21. februar 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det du ser på film likner nok mer på linux og terminal! Når det kommer til chatting så ville jeg satt på en irc server hjemme, det er nok det lureste. .) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Jojo. Så klart. Vi har satt terminalen i linux som annen valg, men om det er noen programmer, så er det lettere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Litt sånn som den som ligger innebygget i Windows? "Kjør (Win+R) -> winchat" ? Freebird!.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Er det slik? At bokstavene dukker opp mens man skriver? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvorfor er det så viktig da? Stress det da, da går det ikke an å skrive feil! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Hvorfor skal du ikke egentlig spørre om. Det er det jeg ber, om det er det jeg trenger hjelp til å finne. Skulle jeg hatt et helt vanlig chat program, jo da hadde jeg vel brukt det da? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gode gamle ICQ viser teksten "real time", eller det hadde muligheten i gamle dager i hvert fall. Når ICQ var popolær, for 10 år siden. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Kan du eller noen andre bekrefte dette, og evnt. linke? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Google: ICQ Redigert: Om ICQ faktisk har denne funksjonen fremdeles vet jeg ikke, enesten måten å bekrefte det på er å prøve selv Endret 21. februar 2008 av olsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ahh!..Husker den gode tastelyden fra ICQ.. Det var gamledager det..Jaja, her er ihvertfall noen eldre versjoner av ICQ: http://oldversion.com/program.php?n=icq Freebird!.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå