daubyj Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 La deg friste av paier fylt med deilig menneskekjøtt. Les mer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Denne filmen syns jeg var sinsykt bra. Slutten på filmen var veldig bra syns jeg, og likte sangene veldig godt også. Lenke til kommentar
NewGUY Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Likte filmen veldig bra, men på enkelte steder, så slet jeg med å få med meg tekstene på sangene, ble veldig grumsete, men er mulig jeg hadde en versjon med dårlig lyd. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg forbanner kinoen her i Lillehammer som ikke viser filmen! Jeg vil se den, og jeg vil se den i en ordentlig kinosal, ikke en piratkopi! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eneste piratkopiene som er ute er vel sikkert bare filmet med kamera i salene på andre kinoer, tviler på at det er noe å se på, i alle fall siden så godt som alle scenene er veldig mørke og fungerer nok ikke så bra på sånne kameraer. Jeg så den i alle fall på kino, og syns det var en fantastisk film! Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Filmen er bra, og burde ses på kino, men det er ute en dvdscreener (tilnærmet dvd kvalitet), så det er jo alltids et alternativ for de som ikke bor i nærheten av en kino som viser den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eventuelt sjå den på DVD når den kjem ut? Kva er viktigast? Å sjå filmen i god kvalitet eller sjå den så fort som mogeleg? Er folk så desperate at dei må laste end ein jallascreener så fortener dei ikkje betre. Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Som jeg sa, dvdscreener, og ja, akkurat nå, vil jeg påstå "bransjen" ber om det, når man ikke kan få sett den på lokale kinoen. Men såklart, er vel like ulovlig uansett, og det å se en film er ingen menneskerett, idiotisk er det uansett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Dette er en bra film ja, med god stemning. Første halvtimen gjespet jeg meg gjennom, men så hevet den seg brått flere hakk. Ikke alle låtene som helt fenget, men noen av dem har klistret seg på hjernehinnen. Depp sin prestasjon er vel grei nok, selv syntes jeg han ikke gjorde stort mer enn å prøve å se anstrengt ut, sett bort fra når han sang (imponerte der). Ikke hans beste rolle, men uansett en solid prestasjon. Filmen er en over gjenomsnittet god Burton-film, men den manglet vel noe. Filmen er blitt bedre nå som det er gått noen dager. En solid 7'er vil jeg vel si. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Digga denne filmen jeg. Burton har jeg aldri helt fått til, men denne trakk inntrykket mitt i motsatt retning. Har vel ikke sett alle filmene hans, så kan ikke uttale meg om dette er av hans beste, men av de jeg har sett så ligger den på en solid førsteplass! 9/10 ville jeg gitt. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Den skal jeg se:D: Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 hm virka ut som en spennende film, må ses Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Så den i dag, og syntes den var glitrende underholdning. Passe med galskap, og en litt emo Depp. Ganske effektfullt med musikk og strupekutting om en annen. Lenke til kommentar
Lintu . Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Åhh, denne skal jeg bare se på kino.. Har fått med meg sambisen og skal på kino neste helg, det har han lovt.. Så gleder meg masse, og håper den er bra!!! Men uansett så er det jo verdt det å se, og høre Deppern Endret 6. mars 2008 av Hella1 Lenke til kommentar
akarno Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 I fare for å bumpe må jeg bare hive inn min egen erfaring med denne filmen. Så den igjen for halvannen uke siden og må si den er helt fantastisk. Liker virkelig slike filmer! Mindre artig ble det heller ikke da jeg så Ed Sanders (Toby) på Topman i London sist onsdag! Hadde lyst å si noe til han, men ble selvfølgelig ikke noe av det Kul bukse han kjøpte seg, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg