Krabba Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Heysann! Jeg har hatt problemer med at den største sideknappen (brukes som spes funksion i cs, sikte på awm osv) henger igjen. Jeg har bare dette problemet med alle våpen som har sikte. (har vært slik siden eg kjøpte musen noen mnd siden) Noen som vet hvordan jeg kan fixe dette ? Hørt at driverne ikke funket så bra til spill. laste ned nye ? Noen som har hatt samme problem ?? takker for alle svar hilsen frustrert mus bruker Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Den avataren din er 7,94 x 8,46 for stor... FIX DET ! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 logitech, altså.. Lenke til kommentar
c0nt4ct Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 ikke bruk muse drivere. Jeg handla samma musa for ca 1 mnd siden har ikke åpna coveret med cd`n i . det er bare tull Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 asså, drivere er et must om musa skal funke optimalt.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 ikke logitech-drivere. de er laget for å gjøre livet vanskelig for de som ikke kjøper intellimouse 3.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå