Gå til innhold

Heve kjøp/bytte tlf på Telenorfinansiert tlf


Anbefalte innlegg

Hei, som emnetittel sier, jeg har en Nokia E65 som er kjøpt med et 12 mnd bindings abonnement hos Telenor. Jeg kjøpte tlf i desember, og leverte den inn for andre gang i dag med samme feil som første gangen. Den slår seg av når jeg slider opp eller slider igjen. Ganske slitsomt når man velger å slide opp får å ta en innkommende samtale... :)

 

Håper den er i orden når jeg får den tilbake fra verksted, men hvis den da har samme feilen, så har jeg forstått at jeg kan enten heve kjøpet eller få en ny tlf.

 

Hvis jeg velger å heve kjøpet og å få pengene tilbake, hva skjer da med abonnementet hos telenor? Sies dette automatisk opp?

 

Eller, hvis jeg velger å ta en ny tlf, vil jeg da få den samme modellen, eller kan jeg velge hva jeg vil innenfor samme pris?

 

Og hvis jeg velger en annen tlf, må jeg da betale mer enn mellomlegget det vil være på en tlf med samme telenor abonnement? Kan forklare det litt nærmere. Min E65 kostet bare 299 med et superminutt abonnement. Hvis jeg finner en annen tlf som jeg heller vil ha og denne er låst til et 12 måneders abonnement, har jeg da rett på å kjøpe denne til den prisen den har med det gitte abonnementet, eller må jeg betale fullpris hvis jeg velger en annen tlf.

 

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, som emnetittel sier, jeg har en Nokia E65 som er kjøpt med et 12 mnd bindings abonnement hos Telenor. Jeg kjøpte tlf i desember, og leverte den inn for andre gang i dag med samme feil som første gangen. Den slår seg av når jeg slider opp eller slider igjen. Ganske slitsomt når man velger å slide opp får å ta en innkommende samtale... :)

 

Håper den er i orden når jeg får den tilbake fra verksted, men hvis den da har samme feilen, så har jeg forstått at jeg kan enten heve kjøpet eller få en ny tlf.

 

Hvis jeg velger å heve kjøpet og å få pengene tilbake, hva skjer da med abonnementet hos telenor? Sies dette automatisk opp?

 

Eller, hvis jeg velger å ta en ny tlf, vil jeg da få den samme modellen, eller kan jeg velge hva jeg vil innenfor samme pris?

 

Og hvis jeg velger en annen tlf, må jeg da betale mer enn mellomlegget det vil være på en tlf med samme telenor abonnement? Kan forklare det litt nærmere. Min E65 kostet bare 299 med et superminutt abonnement. Hvis jeg finner en annen tlf som jeg heller vil ha og denne er låst til et 12 måneders abonnement, har jeg da rett på å kjøpe denne til den prisen den har med det gitte abonnementet, eller må jeg betale fullpris hvis jeg velger en annen tlf.

 

Takknemlig for svar!

 

 

Hvis telefonen fortsatt ikke fungerer som den skal, så har du rett til en ny mobil innenfor samme prisklasse som den du nå har. bindingstiden din vil fortsette som vanlig. Hvis du har mobilforsikring, så kan du bruke den, og da kan du velge mellom telefoner i samme prisklasse uten subsidiering.

Lenke til kommentar
Hei, som emnetittel sier, jeg har en Nokia E65 som er kjøpt med et 12 mnd bindings abonnement hos Telenor. Jeg kjøpte tlf i desember, og leverte den inn for andre gang i dag med samme feil som første gangen. Den slår seg av når jeg slider opp eller slider igjen. Ganske slitsomt når man velger å slide opp får å ta en innkommende samtale... :)

 

Håper den er i orden når jeg får den tilbake fra verksted, men hvis den da har samme feilen, så har jeg forstått at jeg kan enten heve kjøpet eller få en ny tlf.

 

Hvis jeg velger å heve kjøpet og å få pengene tilbake, hva skjer da med abonnementet hos telenor? Sies dette automatisk opp?

 

Eller, hvis jeg velger å ta en ny tlf, vil jeg da få den samme modellen, eller kan jeg velge hva jeg vil innenfor samme pris?

 

Og hvis jeg velger en annen tlf, må jeg da betale mer enn mellomlegget det vil være på en tlf med samme telenor abonnement? Kan forklare det litt nærmere. Min E65 kostet bare 299 med et superminutt abonnement. Hvis jeg finner en annen tlf som jeg heller vil ha og denne er låst til et 12 måneders abonnement, har jeg da rett på å kjøpe denne til den prisen den har med det gitte abonnementet, eller må jeg betale fullpris hvis jeg velger en annen tlf.

 

Takknemlig for svar!

 

 

Hvis telefonen fortsatt ikke fungerer som den skal, så har du rett til en ny mobil innenfor samme prisklasse som den du nå har. bindingstiden din vil fortsette som vanlig. Hvis du har mobilforsikring, så kan du bruke den, og da kan du velge mellom telefoner i samme prisklasse uten subsidiering.

 

 

Du sier innenfor samme prisklasse som min. Min kostet 299 med abbonement fordi det var en kampanje. Nå koster den mer. Hva har jeg da krav på? En telefon tli 299, eller en som koster det samme som den gjør nå?

Lenke til kommentar
Hei, som emnetittel sier, jeg har en Nokia E65 som er kjøpt med et 12 mnd bindings abonnement hos Telenor. Jeg kjøpte tlf i desember, og leverte den inn for andre gang i dag med samme feil som første gangen. Den slår seg av når jeg slider opp eller slider igjen. Ganske slitsomt når man velger å slide opp får å ta en innkommende samtale... :)

 

Håper den er i orden når jeg får den tilbake fra verksted, men hvis den da har samme feilen, så har jeg forstått at jeg kan enten heve kjøpet eller få en ny tlf.

 

Hvis jeg velger å heve kjøpet og å få pengene tilbake, hva skjer da med abonnementet hos telenor? Sies dette automatisk opp?

 

Eller, hvis jeg velger å ta en ny tlf, vil jeg da få den samme modellen, eller kan jeg velge hva jeg vil innenfor samme pris?

 

Og hvis jeg velger en annen tlf, må jeg da betale mer enn mellomlegget det vil være på en tlf med samme telenor abonnement? Kan forklare det litt nærmere. Min E65 kostet bare 299 med et superminutt abonnement. Hvis jeg finner en annen tlf som jeg heller vil ha og denne er låst til et 12 måneders abonnement, har jeg da rett på å kjøpe denne til den prisen den har med det gitte abonnementet, eller må jeg betale fullpris hvis jeg velger en annen tlf.

 

Takknemlig for svar!

 

 

Hvis telefonen fortsatt ikke fungerer som den skal, så har du rett til en ny mobil innenfor samme prisklasse som den du nå har. bindingstiden din vil fortsette som vanlig. Hvis du har mobilforsikring, så kan du bruke den, og da kan du velge mellom telefoner i samme prisklasse uten subsidiering.

 

 

Du sier innenfor samme prisklasse som min. Min kostet 299 med abbonement fordi det var en kampanje. Nå koster den mer. Hva har jeg da krav på? En telefon tli 299, eller en som koster det samme som den gjør nå?

 

Mener at du skal ha krav på en ny mobil i samme prisklasse som nypris ( uten subsidiering )på din nåværende telefon var da du kjøpte den. Det er ihvertfall slik hvis du har forsikring. Uten forsikring så er jeg litt usikker, men mener at du har samme kravet. Det er et faktum at i enkelte telebutikker, så prøer de å unngå å gi deg en ny telefon, men det er bare å stå på kravet sitt og ikke gi seg:) Noen ekspeditører er mindre behjelpelige enn andre;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...