brk Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei, CF kort er jo kjent for å tåle veldig lite. Finnes det et adapter slik at man kan plugge et sd kort (feks) inn i en slags holder slik at man kan bruke andre kort i kameraet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei, CF kort er jo kjent for å tåle veldig lite. Hvor har du fått den ideen fra? De CF kortene jeg har opplevd problemer med, har vært produsert av jalla-produsenter, og jeg tviler på SD kortene er noe bedre. Tom Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 CF kort (av anerkjent merke) er vel utvilsomt de kortene som tåler mest ! De er jo bygget som tanks ! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 SD-kort er kjent for å tåle mer fall og liknende enn CF-kortene. Ikke sikker, men tipper det er mer bevegelige deler i CF-kortene. SD er jo bare en liten brikke Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 SD-kort er kjent for å tåle mer fall og liknende enn CF-kortene. Ikke sikker, men tipper det er mer bevegelige deler i CF-kortene. SD er jo bare en liten brikke Bevegelige deler? Tuller du eller? Ebay har alt Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei, CF kort er jo kjent for å tåle veldig lite. Sjekk her: Akam mishandler minnekort Tåler mer enn jeg trodde ihvertfall... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 SD-kort er kjent for å tåle mer fall og liknende enn CF-kortene. Ikke sikker, men tipper det er mer bevegelige deler i CF-kortene. SD er jo bare en liten brikke Det har riktignok vært solgt hard disker i CF innpakning (micro-drives), men det er ikke mange som bruker de i dag. Så det er neppe noe annet enn elekroner som beveger seg i slike kort idag. Tom Lenke til kommentar
brk Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) En kompis var å fikk en skylling over seg i middelhavet, ødela et 4gb Kingston (tror jeg det var) kort med noen bilder på. edit: det var et Sandisk Extreme III Endret 21. februar 2008 av brk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 En kompis var å fikk en skylling over seg i middelhavet, ødela et 4gb Kingston (tror jeg det var) kort med noen bilder på. edit: det var et Sandisk Extreme III Det er veldig lite elektronikk som overlever saltvann. Så jeg tror nok kompisen din hadde fått ødelagt minnekortet om det hadde vært SD også. Tom Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva med topic da, gutter? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva med topic da, gutter? Ok, da. Joda det finnes. En rask google ga masse svar. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå