kimare Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Lexar Professional UDMA 300x CompactFlash For oss A700 brukere er UDMA et vesentlig poeng siden A700 støtter UDMA. Det er forøvrig flere forhandlere som selger kortene Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Lexar Professional UDMA 300x CompactFlash For oss A700 brukere er UDMA et vesentlig poeng siden A700 støtter UDMA. Det er forøvrig flere forhandlere som selger kortene Fixed... Endret 21. februar 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det har ligget inne lenge, men du må søke opp Lexar 8gb... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det har ligget inne lenge, men du må søke opp Lexar 8gb...Nei, de har ikke ligget i produktguiden, men du har kunnet søke etter dem på egenhånd. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Flott jobbet. Jeg ser også at man ikke lenge får opp FotoVideo i prisguiden, men dette har vel ettervirkinger av konkursen. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Flott jobbet. Jeg ser også at man ikke lenge får opp FotoVideo i prisguiden, men dette har vel ettervirkinger av konkursen. Kan være at de har valgt å kutte ut prisguiden etter konkursen ja, det er jeg ikke sikker på. Butikkene må jo betale for å være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå