Dec Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sjekk PSN folkens! Seriøs syntax error der nå. Rapporteres det samme både i US og Europa. Merkelig sammentreff med en slik nedetid med tanke på alle ryktene om Home beta release idag.... Hope in hanging snore Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hmm, jeg er online nå Lenke til kommentar
Dec Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Merkelig, jeg får ett hvitt bilde med masse små og usammenhengende skrift. Rapporteres om d samme ifra US forum også... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 fikk også hvitt nå, men fungerte på andre forsøk Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 fikk også hvitt nå, men fungerte på andre forsøk samma her Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 PS store er updated, 3 nye ting -.- Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fungerer hvertfall perfekt her. Både EU og US Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Er vel vanlig med updates på psn på torsdager, rundt lunsjtider, er det ikke? Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Er vel vanlig med updates på psn på torsdager, rundt lunsjtider, er det ikke? ja, pleier å oppdatere seg rundt klokka 5-6 vanligvis Lenke til kommentar
Manet Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva besto dagens update av da? Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva besto dagens update av da? Lost Planet Demo DMC4 Wallpaper Sport Theme Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva besto dagens update av da? Lost Planet Demo DMC4 Wallpaper Sport Theme Kjedlig for min del, men for andre kan det jo være interresant. En ting jeg har lurt på ang. home: Må det lastets ned fra ps store? i så fall blir det og koste penger? Jeg trodde det kom med en update til ps3. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva besto dagens update av da? Lost Planet Demo DMC4 Wallpaper Sport Theme Kjedlig for min del, men for andre kan det jo være interresant. En ting jeg har lurt på ang. home: Må det lastets ned fra ps store? i så fall blir det og koste penger? Jeg trodde det kom med en update til ps3. Jeg tviler på at det vil koste, kun møbler osv vil koste. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva besto dagens update av da? Lost Planet Demo DMC4 Wallpaper Sport Theme Kjedlig for min del, men for andre kan det jo være interresant. En ting jeg har lurt på ang. home: Må det lastets ned fra ps store? i så fall blir det og koste penger? Jeg trodde det kom med en update til ps3. Jeg tviler på at det vil koste, kun møbler osv vil koste. Jau, premium eller ka det heter møbler og leiligheter. Den norske hytten fra E3 vil koste. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva besto dagens update av da? Lost Planet Demo DMC4 Wallpaper Sport Theme Kjedlig for min del, men for andre kan det jo være interresant. En ting jeg har lurt på ang. home: Må det lastets ned fra ps store? i så fall blir det og koste penger? Jeg trodde det kom med en update til ps3. Jeg tviler på at det vil koste, kun møbler osv vil koste. Jau, premium eller ka det heter møbler og leiligheter. Den norske hytten fra E3 vil koste. Takker, håper det ikke blir og koste så alt for mye da gidder ikke bruke mye penger på mitt virituelle liv. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det vil vel også komme me møbler og klær med spill som man kjøper. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det vil vel også komme me møbler og klær med spill som man kjøper. Mener jeg har lest også at spill du kjøper innholder HOME elementer (klær osv), som feks kjøper du ratchet and clank så vil du få et ratchet antrekk til din virtuelle person i HOME. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du kan fint spille home og ha møbler o.l. uten å betale noe som helst for det, men "premium content" kommer som sagt til å koste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå