Gohei Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Vil ha en 22", Budsjettet er ganske stramt.Har foreløpig funnet disse 4: Eizo FS S2231 WSE Lenovo TV L220x W Eizo FS S2201 W DELL TrueColor E248WFP Veldig forskjell i prisen, må se hva lommeboka tillater til slutt... Skal bruke den til surfing, Photoshop, Illustrator og AutoCAD. Flere forslag mottas med takk! Endret 21. februar 2008 av Gohei Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Dell 248WFP er best egnet til spilling da den har TN panel, og har ikke akkurat perfekt fargegjenngivelse. Mulig den kan bli "OK" med kalibrering. Med tanke på fareggjenngivelse er vel kanskje EZIO er "sikkerstikk"... mvh Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva med denne? Stor, billig, høy oppløsning og fått mye skryt for god fargegjengivelse. Har faktisk bestillt den inn til samme formål som deg. Lenke til kommentar
schwifty_five Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vil ha en 22", Budsjettet er ganske stramt.Har foreløpig funnet disse 4:Eizo FS S2231 WSE Lenovo TV L220x W Eizo FS S2201 W DELL TrueColor E248WFP Veldig forskjell i prisen, må se hva lommeboka tillater til slutt... Skal bruke den til surfing, Photoshop, Illustrator og AutoCAD. Flere forslag mottas med takk! det er to stykker som anbefaler Lenovo-en i denne tråden (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har selv en Samsung SyncMaster 225BW. jeg bruker den til Photoshop og Cinema 4D og jeg er veldig fornøyd med den. Billig er den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå