Gå til innhold

Metal Gear Online

Dec

Anbefalte innlegg

Som fortsatt litt fersk PS3 eier ble jeg nettopp oppmerksom på Metal Gear Online. Ser det er ett enkeltstående multiplayer spill bygget på enspiller versjonen av MGS4. Tok det som en selvfølge at multiplayer delen var inkludert i MGS4 utgaven, noe som er skuffende i seg selv.

Men allikevel, MGS ser utrolig heftig ut online, når kan man vente en release av Online utgaven? Ser det står TBA rundt omkring...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gang jeg så traileren syns jeg det så interessant ut, men følte det kunne være litt stivt gameplay for multiplayer. Men etter det jeg har sett på gameplayvideoene så ser dette veldig lovende ut. Skal nok ha meg dette uansett! ^^

Endret av axe_puzzle
Lenke til kommentar
Når du kjøper metal gear solid 4 så får du også med online starter pack eller noe slikt. Så liker du det kan du kjøpe resten.

TULLER DU :O?! Som hardcore MGS fan, må jeg se kilde om det der :D

1. Trykket på ny fane på opera.

2. skrev google.no i adresselinjen, trykket så enter.

3. Holdt musepeker over feltet søkefeltet, og trykket så venstremusetast.

4. Skrev så inn: Metal Gear Solid 4 online starter pack, og trykket så enter igjen.

5. Søket mitt blir så sendt til behandling hos google sine servere, og etter noen millisekunder får jeg svar tilbake, og opera starter å laste siden, som tar noen millisekunder til.

6. Ser på det første treffet disse ordene: TGS07: Metal Gear Solid 4 to include Online Starter Pack - Joystiq

7. trykker så på linken, og leser på siden.

8. Kopierer noe av den relevante teksten inn i quotes slik at de late og giddaløse slipper å trykke så mye selv.

Metal Gear Solid 4 will include a small taste of the Metal Gear Online experience through an included "Starter Pack" mode, Hideo Kojima revealed at the Konami press conference today in Tokyo.

9. Kopierer også adressen til siden, og legger den inn som link her i innlegget. Slik at man slipper å gå gjennom den lange prosessen igjen.

Kilde

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...