cruelphotography Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Er retusjeringsteknikk i ett ord? Oo Tester litt nye teknikker for retusjering av hud. Ting gjort her er en blanding av Surface Blur og High Pass filter på hud. Øyne er vanlig hvit brush + soft light i ett tomt layer. Samt litt highlights / shadow med burn / dodge i ett eget lag med Lumniosity. Orginal: Retusjert: Lenke til kommentar
si Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg kan ingenting om retusjeringsteknikk, men jeg kan bekrefte at det skrives i ett ord -si Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Synes det ble vel plastic fantastic - fikk også følelsen av at du hadde brukt en air-brush. Men så kan jeg heller ikke se noen grunn til å tukle med originalen; jeg synes den ble fin jeg. Tom Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Den redigerte versjonen var mye bedre Jeg synes ikke det ble for mye "plastic fantastic" som tomsi sier. Men det er vel delte meninger om det. Endret 21. februar 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå