Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]

Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry for å gå off-topic, men er det så veldig billig? Er for 130 kr på Play.com som sagt tidligare på denne siden... Dessuten er det LBP, ikke LPG.

Beklager off topic, men for og svare. Nei, er ikke så billig. Men det er ikke alle som har et VISA kort eller har foreldre som ønsker og låne bort sitt eget kort. Og for de som da ikke kan bestille fra utlandet er det et godt tilbud.

BTW: Takk for at du sa ifra. 2/3 er jo ikke så ille da :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk ingen svar på feilmerking de hadde gjort på noen varer som gjorde at de ble stanset i tollen. Hverken jeg eller mine bekjente fikk da svar. Dette var rundt 3mnd siden. når var dine henvendelser?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sorry for å gå off-topic, men er det så veldig billig? Er for 130 kr på Play.com som sagt tidligare på denne siden... Dessuten er det LBP, ikke LPG.

Beklager off topic, men for og svare. Nei, er ikke så billig. Men det er ikke alle som har et VISA kort eller har foreldre som ønsker og låne bort sitt eget kort. Og for de som da ikke kan bestille fra utlandet er det et godt tilbud.

BTW: Takk for at du sa ifra. 2/3 er jo ikke så ille da :p

Nei, det er jo ikke like billig som andre steder, men:

Kriteriene for at et spill skal her kunne kalles billig, er at det er priset under 400 kroner.

Ved juletider, da de hadde forsinkelser med posten. Tror jeg sendte den første mailen i romjula, sånn ca.

Fikk hjelp via customercare, men de sa "Please do not send us request to this e-mail adress, call us at .........."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...