lockdog Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Liten, veldig liten tror jeg på slike ting. Forresten, får man noe bot eller blir det bare 25% ekstra? Vil jo fortsatt tjene på det da. Stor, veldig stor ville jeg sagt. Alle pakker går vel innom tollen, og play stempler varens verdi på utsiden av forsendelsen. Det vil si at den tollern som slepper pakka rett igjennom er passelig svimmel. Blir ikke noe bot. Siden det er play, så blir det 300kr x 1,25(mva) = 375,- for spillet Tror det kommer et fortollingsgebyr ved siden av, men jeg vet ikke helt hvor stort det er. Har hørt både 70 og 100kr, men når man ser på sidene til tollvesenet, så ser det ikke ut som det kommer noe fortollingsgebyr. Edit: Fortollingsgebyret betales til fraktselskapet, og varierer fra selskap til selskap. Posten skal vist ha 103kr for arbeidet. Endret 3. februar 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jo, det kommer fortollingsgebyr på litt over 100kr. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men det er jo gratis frakt på varer under 200,- ikke sant? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er gratis frakt om det over 200kr også. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...es/Product.html Kan dere ikke kutte ut OT og komme med noen spill? Da var det et nytt bil spill på tur i posten til 18£, satse på at play kommer med rett sort denne gangen ( og ikke 360 spill) Ikke for å reklamere men er en lignende tråd på den Nye G sia. ^^ Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Saints row 299,- http://cdon.no/spill/saints_row_2-909034 Endret 3. februar 2009 av Tanner Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er gratis frakt om det over 200kr også. Tja, hva er vitsen med det patetiske fortollingsgebyret da? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er gratis frakt om det over 200kr også. Tja, hva er vitsen med det patetiske fortollingsgebyret da? Det er kostnaden posten har med å fortolle varen. Jobber tross alt en kar på posten som må ta i mot pakken og registrere den i systemet. Så må det stå en fyr i disken på posten som tar i mot betaling fra deg og sender de 75kr(i dette tilfellet) videre til tollvesenet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan folk slutte å diskutere i denne tråden? MK Vs DC Universe £15.73 fra TheHut. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var jo vilt billig. Særlig siden det ikke har kommet i Norge enda (hvis vi ser bort ifra gråimport). Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mirror's Edge til bare 17,96£, røverkjøp spør du meg! http://www.amazon.co.uk/gp/product/B001GIO...;pf_rd_i=468294 Enig, fint pris. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan folk slutte å diskutere i denne tråden? MK Vs DC Universe £15.73 fra TheHut. Sinnsykt! Bestilt! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Mulig at trådstarter kan skrive i navnet på tråden at det ikke skal være innlegg her uten tilbud...? For det er vist jævli tungt for noen og forstå dette.. Jeg har vell egentlig gitt opp det tråden er for en stund siden... PS3 Soulcalibur IV, james bond og midnight club, dead space (og noen fler) til 299 på elkjop.no Endret 3. februar 2009 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Et og annet innlegg uten tilbud har tråden bare godt av, problemet er side opp og side ned med leverings-spam. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spørsmål rundt frakt for en spesifik butikk og "sender man som en pakke eller flere" kan jeg forstå, men rene toll spørsmål er det en egen gedigen tråd for som man kan holde seg til. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spørsmål rundt frakt for en spesifik butikk og "sender man som en pakke eller flere" kan jeg forstå, Frakt finner man på sidene, eller så merker du det fort i kassen. Det med pakkene skjønner jeg, da det ikke står noen steder. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 På play.com står pakkepraksis under FAQ, men ikke hos en del andre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Står som regel når du velger checkout vill jeg tro, ellers finner du jo ikke ut hvor mye du må betale. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg sa pakkepraksis, ikke fraktpris. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) www.playx.no Salg på en del spill, kan skjekke selv. Endret 4. februar 2009 av Tanner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå