Ördög Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 En ting er hvertfall sikkert. Jeg elsker play.com. Har spart mye penger pga deres veldig hyggelige priser. Håper virkelig tilbudene fortsetter og kursen enten holder seg stabil eller synker og de fortsetter med fri frakt. For dette gjør jo at vi spillere har julaften hele året. Har bestillt Mirrors Edge (takket være denne tråden) og på play.com står det, i "outstanding orders", at prisen er 14,99£. Bekreftelsesmail er mottat og håper ikke jeg får beskjed om at det er feilpriset. Lurer bare på om Undercover kommer på et slikt tilbud. Har veldig lyst på det men gidder ikke betale mer enn 200. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 er nok rett pris, hos meg har dem trekt penger og ordren står som Packing Play.com er en fantastisk side! Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) er nok rett pris, hos meg har dem trekt penger og ordren står som Packing Play.com er en fantastisk side! Nå ble jeg glad. Skikkelig julepresang dette. Også er det fortsatt 25min til julaften Når orderen har gått gjennom for deg så blir forhåpentligvis pakken sendt iløpet av kort tid. At dem overholder 24timers perioden har jeg ikke så store forhåpninger om, men jeg har ingen problemer med og vente litt ekstra når spillet er såpass billig. Er ikke tvil om at det er en fantastisk nettbutikk. Endret 23. desember 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) JØSS! Der bestilte jeg Mirrors Edge jeg og!(et spill jeg vurderte, men bestemte meg for ikke å kjøpe pga en pris rundt 500...) Jeg erklærer herved at jeg ELSKER play.com (og denne tråden) Edit: Og der bestilte jeg en 360-versjon til en kompis også Endret 23. desember 2008 av mks1001 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Kjekke siter å vite om: http://www.shopto.net/ 80% salg nå! Betaler i euro og må ut med ca 4 euro i frakt til Norge. http://www.find-games.co.uk En site hvor du raskt finner billigste butikk i utlandet på spillet du vil ha. Endret 24. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har bestillt Mirrors Edge (takket være denne tråden) og på play.com står det, i "outstanding orders", at prisen er 14,99£. Bekreftelsesmail er mottat og håper ikke jeg får beskjed om at det er feilpriset. Lurer bare på om Undercover kommer på et slikt tilbud. Har veldig lyst på det men gidder ikke betale mer enn 200. Sånn, da var Mirrors edge bestilt. Herregud, har gjort mange gode kjøp siste uka. Pure, Mirrors edge og siste prince og persia for til sammen ca 430,- kroner. Det er jo langt unna pisen for bare et av disse i Norge. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) I elkjøp avisa som fulgte med adressa så hadde de gode tilbud på noen spill: Haze 99,- Battlefield Bad Company 299,- Call of duty 4 299,- GT 5 prologue 299,- Lefdal hadde de samme tilbudene samt disse: Skate 99,- Mercenaries 2 299,- Endret 24. desember 2008 av Zemeckis Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 cdon.com har tilbud i disse dager på bla. ps3 spill. Følgende spill er satt ned 50% til prisen 199,- Half-Life 2: Orange Box Tony Hawk's Proving Ground Nascar 08 Enemy Territory: Quake Wars Conan Ratchet & Clank Quest for Booty Rottatouille (Norsk versjon) The Golden Compass NHL 2K8 Sega Superstar Tennis History Channel: Battle for the Pacific Tony Hawk's Project 8 Beowulf Fantastic 4: Rise Of The Silver Surfer NBA Street Homecourt Soldier Of Fortune 3: Payback Guitar Hero: Aerosmith The Club Clive Barker's Jericho Dark Sector Smackdown vs. Raw 2008 Turning Point: Fall of Liberty Monster Madness: Grave Danger NHL 2K7 Tiger Woods PGA Tour 07 (2007) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 15GBP her: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...ne/Product.html Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bare drit at det er platinum :/ Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Er det noen som vet hvor lenge tilbudene fra play.com kommer til å vare? Og er det dem samme spillene som er på tilbud til de sykt lave prisene eller varier spillene? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Usikker på hvor dette skal postes: Shopto.net, er det noen som vet om de kan justere prisen på pakkene? Jeg ønsker å kjøpe Resistance 2, og ettersom om prisen for øyeblikket er 19.99£ så bikker det akkurat over tollgrensa på 200 kr. Takker for hjelp Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= GH3 til 399 inkl gitar, koster vel det samme i butikk i romjula også Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Usikker på hvor dette skal postes: Shopto.net, er det noen som vet om de kan justere prisen på pakkene? Jeg ønsker å kjøpe Resistance 2, og ettersom om prisen for øyeblikket er 19.99£ så bikker det akkurat over tollgrensa på 200 kr. Takker for hjelp Vet ikke men hadde du lest litt før du postet her, så hadde du funne ut at tollvesnet er ikke så firkatig at de gir toll på varer rett over 200. (ingen garantier da) de ser ofte gjennom fingrene. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Noen som vet om Play kommer til å ha noen kjempetilbud i romjula? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= GH3 til 399 inkl gitar, koster vel det samme i butikk i romjula også For en ekstra hundrelapp får du med to gitarer om du kjøper fra cdon http://cdon.no/spill/guitar_hero_iii%3a_le...uitars)-4064352 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Pokker! Der var Mirrors Edge satt opp igjen til £24... Kommer det et nytt mega monday til mandagen? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 3 nye spill til 500 spenn. Slettes ikke værst. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 3 nye spill til 500 spenn. Slettes ikke værst. kor kor kor? Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Pokker! Der var Mirrors Edge satt opp igjen til £24... Kommer det et nytt mega monday til mandagen? Mirrors Edge koster 14,99 hos Amazon : http://www.amazon.co.uk/Electronic-Arts-Mi...mp;s=videogames Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå