Crazy Joe Davola Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg la inn en ordre på play.com på Midnight Club: LA , men kansellerte den pga at jeg er usikker på om den hadde kommet frem. Har ø og å i adressen min, og det godtok de ikke, så vil ikke ta noen sjanser. Men nå har jeg lagt inn ny ordre, men med mine besteforeldres adresse, da de ikke har ø, å eller æ i adressen. Tror dere det funker fint? Kanskje et dumt spørsmål, men vil nå spørre. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det vil nok gå bra. Det er ikke noe heksekunst å bestille fra play.com! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det vil nok gå bra. Det er ikke noe heksekunst å bestille fra play.com! Takker så meget for svar . Har aldri kjøpt derfra før, så var litt usikker på dette med adressen. Men da blir det nok flere bestillinger også etterhvert. Utrolig billig, håper Motorstorm 2 kommer under 200,- snart også Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Null stress. Har bestilt masse greier derfra, og bortsett fra at frakten kan ta litt tid så er det helt knall. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Bestilte Pirates-pakka og Price of Persia i går.. Sender Play dette i 2 pakker? Eller en pakke så verdien blir over 200 kr? (Nå vil dette bli 2 pakker uansett da, siden den ene er "out of stock", men sånn generelt.. Kan jeg bestille 4 spill på en gang f.eks. eller må jeg vente til forrige betilling er sendt) Endret 22. desember 2008 av Tommy Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som har peiling på når ` Monster Salget` starter i dag? gleder meg son Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 nesten så det virker som det ikke starter i dag Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Bestilte Pirates-pakka og Price of Persia i går.. Sender Play dette i 2 pakker? Eller en pakke så verdien blir over 200 kr? (Nå vil dette bli 2 pakker uansett da, siden den ene er "out of stock", men sånn generelt.. Kan jeg bestille 4 spill på en gang f.eks. eller må jeg vente til forrige betilling er sendt) De sender dem enkeltvis som brevpost. ALLTID. Så bare kjøp flere spill om gangen du. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 og der var reklamen for monster salget borte :/ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 ø, å eller æ Jeg har å i adressen min og jeg skrev bare aa. Alle mine ordrer har kommet fram, så det funker fint. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Litt OT, men aktuellt for oss med PS3. Dette er et sykt tilbud. Pirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray) til £10.99 Free Delivery Sinnsykt bra tilbud det der jo! Bestilte med en gang:) /&¤#!!!!!!!!!!! Holdt på å bestille i går kveld, men tenkte jeg kunne vente til i dag - nå er tilbudet gone!!! *frustrasjon* Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Da var Pirates pakka tilbake på normalpris (37.99) og ingen monster salg. Det siste var skuffende, når de hadde en megabanner på forsiden. Telcontar Endret 22. desember 2008 av Telcontar Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ikke vanlig Mega Monday-sale engang?! wtf? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) ja, skuffende greier :/ hadde forventet at kortet mitt skulle gå ganske varmt i dag. Endret 22. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 som nevnt i xboxtråd, kan folk spør om play i butikkdiskusjon? For det første så står ALT på play, for det andre så finnes det tusen tråder om det, for det tredje er det en egen infotråd om play på butikkdiskusjonforumet.. Fint om moderator kunne ryddet opp. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) kanskje de har monstersalg men at man må finne produktene selv... 1000 produkter er jo litt mye å liste opp. Om alle leter litt så kanskje vi finner. Husgutt: Finnes det en identisk xboxtråd? fant bare en som omhandlet konsoll og tilleggsutstyr. Endret 22. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ja, det finnes. Ligger som sticky der også. Så rart du ikke har sett den :/ Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Selv om dette i seg selv er OT, så synes jeg det er helt naturlig at det skaper litt diskusjon hver gang noen poster et tilbud. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Play's Monster Sale - PS3-spill - Dessverre ikke noe vi ikke har sett før. Som plaster på såret kjøpte jeg heller sesong 1 og 2 av The Tudors på Blu-ray Endret 22. desember 2008 av Dunedain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå