Coffey Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det står på forsiden Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Litt OT, men aktuellt for oss med PS3. Dette er et sykt tilbud. Pirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray) til £10.99 Free Delivery Sinnsykt bra tilbud det der jo! Bestilte med en gang:) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 så det nå burde vell kanskje gå inn først! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Håper at det blir f.eks billigere kontroller eller noe sånt. Har for mange spill nå, kan nesten ikke bestille fler. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Håper at det blir f.eks billigere kontroller eller noe sånt. Har for mange spill nå, kan nesten ikke bestille fler. Siden jeg kjøpte meg Dualshock 3 i dag til 549,- så skal du se at du får denne til 17,99GBP i morgen på Play.com? Hadde vært typisk meg. Endret 21. desember 2008 av langtongting Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Sitter og gleder meg til i morgen her nå spent på om det blir mye bra tilbud på play.com Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hadde Play slike tilbud i fjor? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Håper på at DS3 skal komme på tilbud, har bare en DS3 og orker ikke å bruke sixaxisen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hadde Play slike tilbud i fjor? Ja, men ikke av dette kaliberet. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dette tilbudet til play.com... Er dette noe som kommer til å vare en stund(til de blir utsolgt), eller er det bare for i morgen? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dette tilbudet til play.com... Er dette noe som kommer til å vare en stund(til de blir utsolgt), eller er det bare for i morgen? Hvis tilbudet heter Mega Monday eller Monday Madness osv, så gjelder det nok kun mandagen. Likevel så har mange av tilbudene kommet tilbake igjen, så det varierer litt. De har en egen kategori for hvor utvalgte spill koster max £17.99 (kan koste mindre altså). Telcontar Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Litt OT, men aktuellt for oss med PS3. Dette er et sykt tilbud. Pirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray) til £10.99 Free Delivery Sinnsykt bra tilbud det der jo! Bestilte med en gang:) Samme her Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er ikke sikkert at dere får den til den prisen: Jeg bestilte denne en gang for en stund siden, da var den priset til £11 tror jeg (den var da som preorder). Fikk senere mail at denne var feilpriset, og de trakk tilbake ordren min. Temmelig kjedelig. Link Lenke til kommentar
joko Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Blir mandags tilbudene til play lagt ut rett etter midtnatt eller på morgenkvisten? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Litt OT, men aktuellt for oss med PS3. Dette er et sykt tilbud. Pirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray) til £10.99 Free Delivery !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *hyle og skrike* sykeste tilbudet ever! Bestillt så til de grader! TAkk! *edit: ser at de er out of stock... vil ordren bli kansellert da? Endret 21. desember 2008 av bokfinn Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vi får håpe på det beste, at vi får det til den prisen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 *edit: ser at de er out of stock... vil ordren bli kansellert da? Den blir ikke kansellert, den blir sendt når de får den på lager igjen Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 *edit: ser at de er out of stock... vil ordren bli kansellert da? Den blir ikke kansellert, den blir sendt når de får den på lager igjen aaah, sweet like cæææændiiiih Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som veit om det har noe og si at man ikke kan skrive ÆØÅ på adressen og må bruke aa, ae osv.. Får dem sendt det uansett? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) MONSTER SALE, STARTS TOMORROW. SAVE UP TO 80% ON 1000s PRODUCTS. Ja, da er det bare å glede seg da! Noen emga monday er ikke ute enda, men kanskje det er monster sale som er istedenfor mega monday? Noen som veit om det har noe og si at man ikke kan skrive ÆØÅ på adressen og må bruke aa, ae osv.. Får dem sendt det uansett? Funka fint med aa, ae! Endret 22. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå