Theo343 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kan dere slutte å gnage om datopreiket? Det ble nevnt fordi mange var usikre på forsendelser som hadde tatt lang tid. Her preikes det om alt mulig rart rundt spillene, så enten får man moderere vekk alt som ikke er et tilbud eller forstå at noen ting kan ha relevans. Lenke til kommentar
joko Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Bare putta skiven i Playstation og det var norsk fra første stund. Jeg skulle faktisk til å spørre om det var Harald Eia som snakket, fint å få det bekreftet. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Grand Turismo 5 Prologue koster bare 199,- på Smart Club. EDIT: Hvertfall på Smart Club Slependen. EDIT2: Noen bra tilbud på CoD 4? Kjøpte 5'ern i dag, men har spilt 4'ern mye hos kammerater før jeg nå selv har skaffet meg PS3. Likte det spillt bedre. Endret 21. desember 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Grand Turismo 5 Prologue koster bare 199,- på Smart Club. EDIT: Hvertfall på Smart Club Slependen. EDIT2: Noen bra tilbud på CoD 4? Kjøpte 5'ern i dag, men har spilt 4'ern mye hos kammerater før jeg nå selv har skaffet meg PS3. Likte det spillt bedre. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...2sAAAEW7fg1iiRf http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...ue/Product.html Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dagens juletilbud på Lefal er Skate til 99kr Har ikke peiling på om det er bra spill, men billig er det ihvertfall. Telcontar Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Spillet er helt kurrant og mye god underholding. Regnet som et av de beste skateboard spillene. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tomb Raider Underworld £15.64 pluss frakt, totalt £20.62 hosAmazon UK Flere enn meg som lurer på hvorfor fraktprisen er så mye høyere på spill i forhold til DVD/CD hos Amazon? Koster jo bare et par pund å få tilsendt en DVD, og da kan det være snakk om store, tunge bokser... Hmm rart, den kommer opp som 19.99 + frakt her. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Idag kan Dunedain by på Guitar Hero III: Legends of Rock (Game + 2 Wireless Guitars) til 499,- hos CDON.com. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 oi, 2 gitarer og faktisk. dte var vell ganske bra tilbud! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tomb Raider Underworld £15.64 pluss frakt, totalt £20.62 hosAmazon UK Flere enn meg som lurer på hvorfor fraktprisen er så mye høyere på spill i forhold til DVD/CD hos Amazon? Koster jo bare et par pund å få tilsendt en DVD, og da kan det være snakk om store, tunge bokser... Hmm rart, den kommer opp som 19.99 + frakt her. VAT trekkes i fra i kassen... Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Idag kan Dunedain by på Guitar Hero III: Legends of Rock (Game + 2 Wireless Guitars) til 499,- hos CDON.com. Det er jo en bra julegave. Men, blir det ikke MVA når man bestiller fra cdon? Har aldri brukt deres nettbutikk så greit og vite før man bestiller. De har jo avdelinger i resten av skandinavia også. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Litt OT, men aktuellt for oss med PS3. Dette er et sykt tilbud. Pirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray) til £10.99 Free Delivery Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Litt OT, men aktuellt for oss med PS3. Dette er et sykt tilbud. Pirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray) til £10.99 Free Delivery Det var et rått tilbud, vurderer å slå til på denne, veldig fristende. Da var den bestilt her også, altfor bra tilbud til å la være. Imorgen er forresten kjempesalg på Play.com, blir vel mere penger som flyr Play.com's vei. Telcontar Endret 21. desember 2008 av Telcontar Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Var ikke noe å lure på for min del. Bestillt! Endret 21. desember 2008 av langtongting Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Idag kan Dunedain by på Guitar Hero III: Legends of Rock (Game + 2 Wireless Guitars) til 499,- hos CDON.com. Er dette et bra tilbud? Har aldri spillt et Guitar Hero-spill før. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tomb Raider Underworld £15.64 pluss frakt, totalt £20.62 hosAmazon UK Flere enn meg som lurer på hvorfor fraktprisen er så mye høyere på spill i forhold til DVD/CD hos Amazon? Koster jo bare et par pund å få tilsendt en DVD, og da kan det være snakk om store, tunge bokser... Hmm rart, den kommer opp som 19.99 + frakt her. VAT trekkes i fra i kassen... Takk for den, viste ikke det, nå er spillet bestilt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Setter dem 20.62 eller 15.62 på pakken? for viss dem setter 20.62 blir det jo over 200kr, Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Frakt går ikke med på tollverdien. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 ja vet, men viss dem skriver totalprisen på pakken så blir det over 200, og da blir vell tollerne vrange. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 hvordan vet du at det blir kjempe salg i morgen Telcontar (på play.com) jaja, må vell svi av litt mer penger da...:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå