.Lagrange. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tomb Raider er til halv pris på play.com BARE idag http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...N-_-BANNER_MAIN Løp og kjøp=) Utsolgt? Går bare an å kjøpe fra playtrade. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Prince of Persia til £17.99. Frister gitt. Telcontar Konge. Kjøpt. Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 FFS jeg hater play.com (oki, egentlig ikke). Kjøpt rundt 9 PS3-spill til jul, har ikke råd til Prince of Persia nå! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Fant Pure til 10 pund. http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...re/Product.html og jeg kjøpte prince of persia til 17.99...helt klart verdt det... thanks! Pure is ordered! Jeg har forresten et spill som ble sendt 5/12 som fortsatt ikke har kommet! Wtf?! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Samma her, venter enda på 3 pakker... Fantastiske tilbud av play.com, sto over disse tilbudene, da jeg har for mange spill etter jul jeg ikke har spilt... Er priser på spill i england generelt slik som play.com tar for sine spill over nettet? Har nemlig to brødre som begge skal til england i løpet av to måneder. Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er ikke så unormalt det kurt, tar som regel en uke + Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg har forresten et spill som ble sendt 5/12 som fortsatt ikke har kommet! Wtf?! Samme her. No worries. Kommer i løpet av uka Vedder jeg på NEI dæven; GTA IV til 17,99 på play.com nå! Play: jeg blir LUTFATTIG!!!! http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...IV/Product.html Endret 15. desember 2008 av Green Machine Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det var da som pokker da. Øker spillsamlinga fort nå. Pure er bestilt. Venter fortsatt på Star Wars U og sony headset fra Play. Postet henholdsvis 5/12 og 6/12. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg kjøpte PS3 1.5 måned siden, og har 5 spill allerede (takk til Play.com ), kanskje ikke så mange, men jeg handler ikke så mye spill til vanlig pris. Prince Persia ble bestilt til slutt. Telcontar Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Prince Persia ble bestilt til slutt.Telcontar Dette kommer det nok moms og fortollingsgebyr på. EDIT: Så først prisen nå. Dette og under momsgrensa. Hmmm. Nå må jeg gi meg snart. Er ikke langt unna fra og bestille. Endret 15. desember 2008 av langtongting Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Flott, da kjøpte jeg meg Far Cry 2 til 17,99 jeg også, trodde det tilbudet hadde gått ut jeg. Får det vel ikke før jul regner jeg med, men men, har vel kanskje litt tid til overs på nyåret også. Har ikke lest noe om dette spillet, men det er vel sikkert et artig fps spill ettersom det er en del som har kjøpt det. Om det ikke skulle være helt topp så gjør jo ikke det noe ettersom det koster mindre enn kr 200! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 What.... Har prince of persia trophies?? Faen, som den trophie horen jeg er, tenkte jeg at jeg skulle vente med å kjøpe spillet siden det ikke har trophies. Men, så viser det seg at spillet har det allikevell. Damn, dette visste jeg ikke, pokker, hadde isåfall satt opp spillet på ønskelista mi før! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Takker for tipset om PoP. Da har jeg bestilt tre spill fra Play den siste uka, til en samlet pris under det ét spill koster i gode, gamle Norge.. For de som enda ikke har skaffet seg Bioshock, så finnes det fortsatt til ca 190,- hos Play.com. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har noen en link til mandags-tilbud-siden til play? Finner den ikke igjen.. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Da var prince of persia bestilt! Kjempe tilbud! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mega Savings! Kjøpte meg nettopp Pure til £9.99 - fjerde spillet på en uke fra Play Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Huff, har blitt 4 spill på meg også de siste to ukene.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Faen, Pure til 9,99? Det er gitt vekk, det. Låner det av en kompis, men hundre spenn skal jeg pokkernmeg klare å avse for å slippe å være det foruten når han savner det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Pure til rundt 100 lappen? dette skal bestilles Er Haze noe bra foresten? koster det samme på play.com Endret 16. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 w00t w00t ? pure til 100 kroner ? da var vertfall det bestilt føler jeg har brukt vel mye penger på Play i de siste :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå