Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]

Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greia er at i en kort periode var det umulig også for oss å bestille i annet enn euro. Jeg og mange andre sendte dem en mail og minnet om at Norge faktisk ikke er med i EU, og så forandret det seg. Jeg tipper de har vært litt kjappe i formuleringen, og at de egentlig mener at EU-folk må bestille i euro.

Lenke til kommentar

pundet er vistnok lavere enn noen gang nå. Så jeg krysser fingrene for at det fortsetter slik en stund fremover. Den vanlige kursen er ca 10,44 sist jeg sjekket, så det er ingen stor forskjell fra den opprinnelige kursen til det som tollerne opererer med.

Så lenge kursen ikke runder 11 går det greit. Om den runder elleve kan vi begynne og bli nervøse.

Lenke til kommentar
pundet er vistnok lavere enn noen gang nå. Så jeg krysser fingrene for at det fortsetter slik en stund fremover. Den vanlige kursen er ca 10,44 sist jeg sjekket, så det er ingen stor forskjell fra den opprinnelige kursen til det som tollerne opererer med.

Så lenge kursen ikke runder 11 går det greit. Om den runder elleve kan vi begynne og bli nervøse.

Er ikke mange månedene siden pundet var under 10kr.

Lenke til kommentar
Innen jeg skal ha mirrors edge er den nok nede på 17.99, iallefall så lenge finanskrisen fortsetter. :D

Men finanskrisa svekker jo den norske krona i forhold til "større" valutaer, som pund og dollar. (Av mange grunner, men den mest logiske for almuen å forstå er at i kriser velger man det kjente, og dermed øker verdien på dollar, pund etc).

Så for alt du vet, så kan 17,99 være langt over 200kr, hvis "krisa" fortsetter. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...