Paisley Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ny Mega Monday hos Play. Ser ikke så mye spennede akkurat, men lego batman får man for 17,99 GBP til PS3. Mega Monday Sikkert spennende nok. Er jo tross alt utsolgt. Er det slik at de lanserer en ny mega monday hver mandag og tilbudene på mega monday varer for alltid? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ny Mega Monday hos Play. Ser ikke så mye spennede akkurat, men lego batman får man for 17,99 GBP til PS3. Mega Monday Sikkert spennende nok. Er jo tross alt utsolgt. Er det slik at de lanserer en ny mega monday hver mandag og tilbudene på mega monday varer for alltid? Nei, tilbudene går ut. FarCry2 koster nå det dobbelte av forrige mandag, da det var på tilbud. Men med litt tolmodighet, kommer det meste på tilbud/ redusert pris. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Play.com skriver kun den reelle verdien på selve pakken. Så lenge hvert enkelt spill ikke koster mer enn 200kr så blir det ikke noe + moms (er ikke toll på spill). Totalsummen på hele bestillingen spiller ingen rolle, kun enkelt verdien! Okey, takk. Da er det jo kjempebillig å bestille spill fra utlandet da. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei. Og hvis vi i så fall slipper vil det ikke være nok til å få meg til å stemme på EU. Grøss. Da fikk vi avklart det. Takk for svar Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som har fått pakke® fra play.com? Regner med julerushet, men vil være på den sikre siden. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som har fått pakke® fra play.com? Regner med julerushet, men vil være på den sikre siden. Alle mine er sendt. Venter dem de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bestile førsta i går, alle ordrene er til "packing" akkurat nå (utenom Uncharted som de var fri for når jeg bestilte), går vel noen dager så er de her. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som har fått pakke® fra play.com? Regner med julerushet, men vil være på den sikre siden. Alle mine er sendt. Venter dem de nærmeste dagene. Alle mine var sendt innen torsdag, og jeg har fortsatt ikke fått dem. Går utifra at det er litt mas for tiden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ikke uvanlig at det tar et par uker fra play.com selv om de har status sendt forholdsvis tidlig fra play.com. Kan også i perioder ta opptil 3 uker. Endret 9. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Far Cry 2 til 190,50,- hos Play.com Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Far Cry 2 til 190,50,- hos Play.com Å faen. Enda et spill til en herlig pris... Venter nok til dette kommer på nytt.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vel de har 3 sider med mange fine tilbud her http://www.play.com/Games/Games/3-/245082/...ing&cpage=1 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Far Cry 2 til 190,50,- hos Play.com Damn it! Jeg hadde egentlig ikke penger til dette Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 17,99 pund, går det akkurat under grensa? Tollvesenet har ikke sine egne psycho-kurser i forhold til dnbnor's onlinekalkulator? Vil ha bioshock til 17.99! Faens play.com salg! ARRGH! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 17,99 pund, går det akkurat under grensa? Tollvesenet har ikke sine egne psycho-kurser i forhold til dnbnor's onlinekalkulator? Vil ha bioshock til 17.99! Faens play.com salg! ARRGH! Tollvesenets omregningskurser. 17,99 GBP iflg Tollvesenet = 190,62kr. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Takk! Ser at Bioshock koster 22 pund om du går via ps3 - spill menyen, men 17,99 hvis du går via mega savers linken som theo ovenfor her linket til! Tips til de som vil ha bioshock til en pris vi neppe vil se i norge før om 1 år Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bestilte meg Far Cry 2. Fristet veldig å bestille mere men kom frem til at: 1. Bioshock har jeg jo på PC. 2. Saint's Row 2 er jo bare en crazy versjon av GTA IV (hvorfor høres dette ikke så ille ut?). 3. Star Wars Force Unleashed virker stilig, men irriterende man ikke kan bruke Force'n på bossene. 4. Rainbow Six: Vegas 2 virker jo moro, men tror dette kommer til å holde seg på lav pris i tilfelle jeg skulle angre. Det samme gjelder nok de fleste av de, men av en eller annen grunn trodde jeg ikke det om FC2. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har kjøpt FC2 i dag, og R6: Vegas 2 for en drøy uke siden (kommer vel i morgen..).. Hva gjaldt sistnevnte, tenkte jeg som så at 10£ for et PS3 spill er en bargain uansett. Når det i tillegg fikk 8.5/10 hos IGN, slo jeg til. SR2 blir nok neste, selv om jeg har GTA:IV.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Må innrømme at det frister veldig å bestille Saint's Row 2. Hvis det stemmer at det er mer som GTA SA, så burde det vært obligatorisk kjøp her i gården. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Syke tilbud nå for tiden på game! Frister veldig å slå til på Bioschok og Haze. Er jo kjempe billig, vil egentlig også ha meg Rainbow Six Vegas 2 og Assassin's Creed. Hadde vært morsomt å spilt gjennom de igjen! (byttet de inn på gamestop for en tid tilbake). Eneste som er kjipt med Assassin's Creed er at det er platinium, spillet ser jo brått stygt ut!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå