nordemoniac Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vet om en som har 4-500 bestillinger derfra, helt syk på å handle DVD og Blu-Ray. Er sikker han har alle Blu-Rays som har kommet ut Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvor mange bestillinger jeg har, vet jeg ikke. Men har regnet at jeg har brukt 3200 kroner der. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Play.com sender ikke gadgets eller elektronikk til Norge, bare musikk, spill, film og klær. Playtrade fungerer heller ikke i Norge. [/color][/size] Da håper jeg det er avklarert, og vi kan slippe flere spørsmål. Stemmer vel ikke 100%. Jeg har bestilt meg Official Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Play.com sender ikke gadgets eller elektronikk til Norge, bare musikk, spill, film og klær. Playtrade fungerer heller ikke i Norge. [/color][/size] Da håper jeg det er avklarert, og vi kan slippe flere spørsmål. Stemmer vel ikke 100%. Jeg har bestilt meg Official Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset. Den går under kategorien Games på Play.com, gjør den ikke? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Play.com sender ikke gadgets eller elektronikk til Norge, bare musikk, spill, film og klær. Playtrade fungerer heller ikke i Norge. [/color][/size] Da håper jeg det er avklarert, og vi kan slippe flere spørsmål. Stemmer vel ikke 100%. Jeg har bestilt meg Official Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset. Den går under kategorien Games på Play.com, gjør den ikke? Det har du rett i, men det er fortsatt elektronikk for å kverulere litt. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tror de reserverer seg mot å sende tyngre elektronikk som har egen strømforsyning. De har jo en helt annen strømkontakt i UK og 110v. Telcontar Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Har aldri bestilt fra nettbutikker utenfor Norge så bare lurer på noen kjappe ting. Går ut fra at spill fra UK ikke vil være noe problem på en "norsk-PS3". Det jeg lurer på er: Si at jeg skal bestill 3 spill fra play.com, og for å unngå tollen ha de i 3 pakker. Må jeg da bestille 3 ganger på play.com eller kan jeg bestille en gang og alle vil bli sendt i 3 pakker uansett? Og 18£ (per pakke) går vel gjennom tollen uten å måtte betale noe ekstra? På forhånd takk Espen Endret 4. desember 2008 av Espen3 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du kan legge så mange ting du vil i ordren (til hvilken som helst pris) ettersom de sender alt i hver sin pakke med hver sin pris. Så 3 DVD-er i en ordre blir 3 pakker i postkassen. 18£ er i skrivende stund 188,57 NOK så det blir ikke + moms osv. UK spill er identiske med norske så det går fint på en norsk PS3. Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Takk for svar. Ett spørsmål til: Kan jeg bestille http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...S3/Product.html uten å måtte betale frakt, eller går denne under elektronikk. (lurer bare siden noen sa at http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...et/Product.html gikk under "games"-kategorien og altså ingen frakt). Lurer egentlig også på om 18£ for det Bluetooth headsettet er billig? Hva koster det i Norge? På forhånd takk Espen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du ser jo tydelig på linken at kontrollen blir tatt som spill. Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Ah, ja dumme meg. Står jo "games" i linken. Takk for svar anyways. BTW Soul Calibur på tilbud også: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...tml?add=6170402 Haze også på tilbud (kanskje ikke det beste spillet, men 110 kr er ikke så mye): http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/.../-/Product.html Og for de som kanskje kan være interessert Red Alert 3(dog til PC): http://www.play.com/Games/PC/4-/8135101/-/Product.html Endret 4. desember 2008 av Espen3 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Stranglehold til en drøy hundrelapp er ikke så galt. Moro spill med knall gøy bullettime. Anbefales (iallefall når prisen er ca 110). Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tror de reserverer seg mot å sende tyngre elektronikk som har egen strømforsyning. De har jo en helt annen strømkontakt i UK og 110v. Telcontar USA har 110~115V, ikke UK. UK har 220~240V som oss. De har dog annen apparatledning, men som oftest kan den tas av og byttes ut med en Norsk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvor lenge tror dere tilbudene vil vare? Er det noen som vet om det blir flere tilbud etter juletider (romjulen)? Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen sa tidligere at Fjernkontrollen ble sett på som spill (eller er lista under kategorien "games"), men ser at PS3 også er lista under games, så er det gratis frakt på PS3 også? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tviler sterkt på det.. Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mercenaries 2: World in Flames £17 pluss frakt hos Amazon UK Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Noen sa tidligere at Fjernkontrollen ble sett på som spill (eller er lista under kategorien "games"), men ser at PS3 også er lista under games, så er det gratis frakt på PS3 også? Om det er det vet jeg ikke, men den kommer til å bli et helvete i tollen. Har aldri bestilt fra nettbutikker utenfor Norge så bare lurer på noen kjappe ting. Går ut fra at spill fra UK ikke vil være noe problem på en "norsk-PS3". Det jeg lurer på er: Si at jeg skal bestill 3 spill fra play.com, og for å unngå tollen ha de i 3 pakker. Må jeg da bestille 3 ganger på play.com eller kan jeg bestille en gang og alle vil bli sendt i 3 pakker uansett? Og 18£ (per pakke) går vel gjennom tollen uten å måtte betale noe ekstra? På forhånd takk Espen Play.com sender gratis til Norge, og alle bestillinger blir sendt i én og én pakke, uansett hvor mye du bestiller. Det er verdien på hver enkelt du må tenke på. Den må ikke overkomme 200 kroner, fordi da må pakken tolles (Play.com merker pakker med riktig pris). Tollgebyret er vel på 50-100 kroner, og selve tollingen er 25 % av pakkens verdi. 200 kroner idag tilsier 18,94 £. Så, ting til 18 pund kan bestilles. Play.com sender ikke ting under kategoriene Gadgets og Electronic til Norge, bare musikk, spill, film og klær. Playtrade fungerer heller ikke i Norge. Endret 5. desember 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen sa tidligere at Fjernkontrollen ble sett på som spill (eller er lista under kategorien "games"), men ser at PS3 også er lista under games, så er det gratis frakt på PS3 også? Om det er det vet jeg ikke, men den kommer til å bli et helvete i tollen. Merverdiavgift og tollgebyr stemmer ikke helt med min definisjon av helvete ... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Får du tollgebyr bare hvis pakka ikke er markert med riktig verdi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå