Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]

Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bekreftet ikke jeg nettop at det er gratis frakt? Det er gratis frakt. Til Norge. Altså, du betaler ikke noe for frakten. Ikke til Norge, hvertfall. Til norge er nemlig frakta gratis. Du får dem ikke til å lyve på tollklareringen, men de har ofte spill som kommer under grensa. Det er ingen skjulte avgifter, og JA DET ER GRATIS FRAKT TIL NORGE, what you see is what you pay.

Forresten, så har de gratis frakt også til Norge.

Lenke til kommentar
Bekreftet ikke jeg nettop at det er gratis frakt? Det er gratis frakt. Til Norge. Altså, du betaler ikke noe for frakten. Ikke til Norge, hvertfall. Til norge er nemlig frakta gratis. Du får dem ikke til å lyve på tollklareringen, men de har ofte spill som kommer under grensa. Det er ingen skjulte avgifter, og JA DET ER GRATIS FRAKT TIL NORGE, what you see is what you pay.

Noen som vet om play.com har gratis frakt til Norge?

Lenke til kommentar

Little Big Planet 29,99£

Ikke like billig som andre tilbud. men fortsatt underkant av 200Kr billigere enn laveste pris hos prisguide.no. Ifølge Alinoe virker det som om det er gratis frakt også (beklager om jeg har misforstått). Så er jo verdt og slå til om du ikke allerede har denne klassikeren (om det er gratis frakt selvsagt).

Ifølge infoen på siden er den satt ned 15£.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Denne fikk meg til å le faktiskt :)

Jobber du for play.com eller?

Lenke til kommentar

Men... Hvor MYE koster det i frakt? :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...