Kurt Grusom Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva sier dere til Rainbow Six: Vegas 2, til den nette sum av £9.99 og gratis frakt? 8.5/10 @ GameSpot holder lenge for meg ^^) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 gratis frakt? Det gjelder vell bare i UK, eller gjelder det til norge ogsåå? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Gratis frakt til norge og! Forbannet være play.com. Bestilte far cry 2 til 360 og Star wars TFU til ps3 i går, og nå vegas 2! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Noen som kan fortelle meg litt om play.com? Aldri handlet der før, er det som på VGP hvor man kan be de sette under 200 på pakken? Også hvor mye pleier fraktet for et spill og komme på derfra? Noen som kan bekrefte/avkrefte at det er gratis frakt også til Norge? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Midnight Club: Los Angeles for £17.99 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bekreftet ikke jeg nettop at det er gratis frakt? Det er gratis frakt. Til Norge. Altså, du betaler ikke noe for frakten. Ikke til Norge, hvertfall. Til norge er nemlig frakta gratis. Du får dem ikke til å lyve på tollklareringen, men de har ofte spill som kommer under grensa. Det er ingen skjulte avgifter, og JA DET ER GRATIS FRAKT TIL NORGE, what you see is what you pay. Forresten, så har de gratis frakt også til Norge. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ..ooog, (jeg er på billig-spill-jakt i dag kjenner jeg!) for dere som ikke har dette fantastiske spillet: Uncharted: Drake's Fortune - £14.99 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det frister veldig, men hater Platnium-coverene. Men det er jo egentlig ikke så viktig. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bekreftet ikke jeg nettop at det er gratis frakt? Det er gratis frakt. Til Norge. Altså, du betaler ikke noe for frakten. Ikke til Norge, hvertfall. Til norge er nemlig frakta gratis. Du får dem ikke til å lyve på tollklareringen, men de har ofte spill som kommer under grensa. Det er ingen skjulte avgifter, og JA DET ER GRATIS FRAKT TIL NORGE, what you see is what you pay. Forresten, så har de gratis frakt også til Norge. Noen som vet om play.com har gratis frakt til Norge? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, det er det. Måtte svare Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Oppdatering: Bakpå esken med gitarpakka står det at trommer og mic er "sold seperately" Må man da kjøpe mic'en eller kan man kjøpe bare trommene? Folk har vel en del mics liggende snart. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Alle usb mic fungerer trur jeg, jeg bruker søstren min sin HighSchoolMusical mic som er til Wii. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) GTAIV PS3 - FORTSATT TIL HALV PRIS! Hey folkens... for de som er kjappe... GTAIV PS3 kan fortsatt kjøpes for halv pris på play.com. Jeg kjøpte nå http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...IV/Product.html http://links.newsletters.play.com/servlet/...p;mt=1&rt=0 Endret 2. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Little Big Planet 29,99£ Ikke like billig som andre tilbud. men fortsatt underkant av 200Kr billigere enn laveste pris hos prisguide.no. Ifølge Alinoe virker det som om det er gratis frakt også (beklager om jeg har misforstått). Så er jo verdt og slå til om du ikke allerede har denne klassikeren (om det er gratis frakt selvsagt). Ifølge infoen på siden er den satt ned 15£. Endret 2. desember 2008 av Ördög Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Blir ikke så billig lenger når du skal ha 25% moms på spillet + tollgebyr. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Blir ikke så billig lenger når du skal ha 25% moms på spillet + tollgebyr. Dette er dessverre sant. Men det er graits frakt, da!! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hva sier dere til Rainbow Six: Vegas 2, til den nette sum av £9.99 og gratis frakt? 8.5/10 @ GameSpot holder lenge for meg ^^) Ja takk! Bestilt! 100 kr for et ps3 spill (vel, 110 kr) er jaggu ikke verst. Lønner seg å vente og vente og vente hvis man ikke har abstinenser og MÅ spille noe med en gang Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bekreftet ikke jeg nettop at det er gratis frakt? Det er gratis frakt. Til Norge. Altså, du betaler ikke noe for frakten. Ikke til Norge, hvertfall. Til norge er nemlig frakta gratis. Du får dem ikke til å lyve på tollklareringen, men de har ofte spill som kommer under grensa. Det er ingen skjulte avgifter, og JA DET ER GRATIS FRAKT TIL NORGE, what you see is what you pay. Forresten, så har de gratis frakt også til Norge. Denne fikk meg til å le faktiskt Jobber du for play.com eller? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bekreftet ikke jeg nettop at det er gratis frakt? Det er gratis frakt. Til Norge. Altså, du betaler ikke noe for frakten. Ikke til Norge, hvertfall. Til norge er nemlig frakta gratis. Du får dem ikke til å lyve på tollklareringen, men de har ofte spill som kommer under grensa. Det er ingen skjulte avgifter, og JA DET ER GRATIS FRAKT TIL NORGE, what you see is what you pay. Forresten, så har de gratis frakt også til Norge. Men... Hvor MYE koster det i frakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå