nordemoniac Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Veit ikke om den har kommet opp, men jeg kjøpte The Orange Box for 177,- kr fra CDON.com. Fikk gavekort på 50,- kr på epost, og selve spillet lå til 199,- kr... Jeg også gjorde det, men da ble det 149,- :S Rart at du måtte betale frakt, de har jo gratis frakt! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Rart at du måtte betale frakt, de har jo gratis frakt! Det var en begrenset kampanje. Nå er det frakt igjen. Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Play.com: Rainbow Six Vegas 2 til hundrelappen. Link Lenke til kommentar
basip Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 GameStop kjedene kjører tilbud på Guitar Hero 4 i butikkene sine fortiden. Lever inn 2 gamle spill og betal kun 99,- for versjonen med kun Spill + Gitaren. (Ligger rundt 850,- normalt) Ser ikke ut som de har noen norsk nettside, men på www.gamestop.com er det en "Shop Locator" Synes dette var ganske bra! Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Kan jeg kjøpe 4 ps3 spill til 10 pund for hvert spill (play.com) og det kjem ikke ekstra toll. Spørsmålet er da, sender de alle spillene ilag om jeg kjøper dem samtidig eller i 4 forskjellige pakker? Endret 25. november 2008 av LittleBigNorway Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 De sender de hver for seg. Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Her er ei liste over billige spill på Play.com: Timeshift The Club (PS3) Beowulf The Game Surf's Up Madden NFL 08 Lost: The Video Game (PS3) Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 Haze (PS3) Hvilke skal jeg kjøpe og hvilke spill bør jeg holde meg langt unna? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vil ivertfall anbefale å holde deg unna Beowulf. Det er skremmende dårlig. Kjøpte det på pc for 19,- men det var faktisk ikke verdt det Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Las Vegas 2 koster nå 17.99 på både ps3 og 360, synd igrunn... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Las Vegas 2 koster nå 17.99 på både ps3 og 360, synd igrunn... Synd? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Las Vegas 2 koster nå 17.99 på både ps3 og 360, synd igrunn... Synd? Ja, det var £9.90 i går kveld. Muligens ved en feil. Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Her er ei liste over billige spill på Play.com:Timeshift The Club (PS3) Beowulf The Game Surf's Up Madden NFL 08 Lost: The Video Game (PS3) Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 Haze (PS3) Hvilke skal jeg kjøpe og hvilke spill bør jeg holde meg langt unna? Verdt å ha: Rainbow Six og Timeshift (Madden hvis du liker amerikansk fotball, men Madden 09 er jo ute...) Glem resten. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 The Club til £ 8.99 Devil may Cry 4 til £11.99 Condemned 2 til £12.99 Ninja Gaiden Sigma til £16.00 Alle fra http://www.zavvi.co.uk Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tilbud på EB games. Bytt in to spill og få Guitar Hero World tour med gitar til 99,-! Jeg bytta inn resistance, pirates of the caribean, motorstorm, og heavenly sword og fikk to ganger pakka! Guitar Hero:WT til meg! Konge julegave til kompisene! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tilbud på EB games. Bytt in to spill og få Guitar Hero World tour med gitar til 99,-! Jeg bytta inn resistance, pirates of the caribean, motorstorm, og heavenly sword og fikk to ganger pakka! Guitar Hero:WT til meg! Konge julegave til kompisene! Er det sant??? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 men hva hvis jeg kjøper dette til en venn også finner han senere ut at han har lyst på trommer og det andre? Kan han kjøpe det alene eller må man kjøpe det på nytt da? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tilbud på EB games. Bytt in to spill og få Guitar Hero World tour med gitar til 99,-! Jeg bytta inn resistance, pirates of the caribean, motorstorm, og heavenly sword og fikk to ganger pakka! Guitar Hero:WT til meg! Konge julegave til kompisene! Er det sant??? Ja, men det er som sagt bare med gitar, da. Står i julekatalogen på hjemmesiden til EB games. men hva hvis jeg kjøper dette til en venn også finner han senere ut at han har lyst på trommer og det andre? Kan han kjøpe det alene eller må man kjøpe det på nytt da? Veit ikke. Tror det hadde vært utaktisk av activision å ikke tilby trommer/mic separat, men jeg veit ikke om det finnes ennå. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 noen som vet om et sted i norge hvor man får tak i ps3 spill til 50-150 kr så jeg kan få utnyttet meg av tilbudet til ebgames. Samme hvilket spill... Helst butikk, men nettbutikk funker. Ikke utenlandske(tilbudet gjelder til og med 7. des bare og tar ikke sjansen på å rekke og få det før det.) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 hva med og bare gå inn på ebgames og kjøpe et spill der? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Oppdatering: Bakpå esken med gitarpakka står det at trommer og mic er "sold seperately" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå