Jimmarn Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Edit: Slettet grunnet annonse var til feil konsoll. Beklager. Hadde ikke hjulpet stort uansett... Jeg har finni til ps3, men jeg vil ikke kjøpe det hvis det blir tusenvis av ekstra kroner pga toll. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Deal.no har en god del knallbra tilbud på PS3! Velg Spill -> Playstation 3 -> Spilltilbud -> Playstation 3 (til venstre). F.eks. Resistance: FOM til 149,-!! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Link til deal.no tilbud: http://www.deal.no/kategori.cfm?kid=5929&a...&produsent= Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så i Spaceworld-brosjyre idag at PSP P!nk selges til 999,-. Noe for enhver gamer som ikke er redd for å skille seg ut Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Spill opp til 300,- til Deal.no Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan betaler dere på vgp? bare bruke den øverste med visa? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg bruker alltid PayPal. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg bruker alltid PayPal. Tok den øverste jeg, håper det går bra denne gangen i hvertfall. Men når man kjøper spill der får man vel kun brukt nedlastbart tilleg fra US store? Lenke til kommentar
MST Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som vet om noe sted hvor de har LBP til under 499,-? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som vet om noe sted hvor de har LBP til under 499,-? Elprice Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som vet hvor det er billigst å forhåndsbestille Motorstorm 2: Pacific Rift? Billigste jeg har funnet er 499,-. Kjøper den ikke fra utlandet, bare priser fra norske webshops er aktuelle. Telcontar Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 DvdBoxOffice har jeg ikke noen goder erfaringer med, prøvd å bestille derfra 2 ganger, dem hadde på lager men sendte aldrig noen av varene. VGP sendte jo på samme dagen jeg bestilte. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Billigste jeg har funnet er 499,-. 499 er billigst i norge. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Håper dette er rette tråden og spørre om dette: Lest på forumet at pakkene fra VideoGamesPlus for tiden ofte blir sjekket av tollerne. Noe de ikke ble før (basert på diverse poster her på forumet). Er det slik at tollerne er blitt mer påpasselig når det gjelder pakker fra VGP eller er er sjansen fortsatt stor for at pakken sniker seg gjennom ubemerket. Prisene på PS3 spill er jo mye bedre sammenlignet med Norge. Eller er det andre utenlandkse butikker som anbefales når det gjelder spill kjøp? Fortollingskostnadene er jo noe man ønsker og gjøre hva man kan for å unngå. EDIT: dvdboxoffice har også veldig billige spill. Frakt er jo inkl i prisene. Har noen erfaring når det gjelder fortolling av pakker fra denne butikken? Endret 1. november 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Håper dette er rette tråden og spørre om dette: Lest på forumet at pakkene fra VideoGamesPlus for tiden ofte blir sjekket av tollerne. Noe de ikke ble før (basert på diverse poster her på forumet). Er det slik at tollerne er blitt mer påpasselig når det gjelder pakker fra VGP eller er er sjansen fortsatt stor for at pakken sniker seg gjennom ubemerket. Prisene på PS3 spill er jo mye bedre sammenlignet med Norge. Eller er det andre utenlandkse butikker som anbefales når det gjelder spill kjøp? Fortollingskostnadene er jo noe man ønsker og gjøre hva man kan for å unngå. EDIT: dvdboxoffice har også veldig billige spill. Frakt er jo inkl i prisene. Har noen erfaring når det gjelder fortolling av pakker fra denne butikken? Jeg har erfaring der av at spillet ikke blir sendt på 3 uker, kan ha vert mer også, husker ikke men det var minst 3 uker så jeg avbestillte. (jo, dem var på lager.) Ble jo aldrig shippet. Endret 1. november 2008 av Jimmarn Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg har erfaring der av at spillet ikke blir sendt på 3 uker, kan ha vert mer også, husker ikke men det var minst 3 uker så jeg avbestillte. (jo, dem var på lager.) Ble jo aldrig shippet. Hvilken nettbutikk var dette? DVDboxoffice eller VGP? EDIT: Hadde det kanskje vært mulighet for og sette opp avstemmning for hver enkelt butikk? Altså, positiv og negativ stemme til den hver butikk. Eller har det vært foreslått tidligere (er litt mange sider og lese igjenom)? Endret 2. november 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg har erfaring der av at spillet ikke blir sendt på 3 uker, kan ha vert mer også, husker ikke men det var minst 3 uker så jeg avbestillte. (jo, dem var på lager.) Ble jo aldrig shippet. Hvilken nettbutikk var dette? DVDboxoffice eller VGP? EDIT: Hadde det kanskje vært mulighet for og sette opp avstemmning for hver enkelt butikk? Altså, positiv og negativ stemme til den hver butikk. Eller har det vært foreslått tidligere (er litt mange sider og lese igjenom)? dvdboxoffice, bestilte fra vgp på torsdag, dem shippet samme dag. Endret 2. november 2008 av Jimmarn Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sjekk første post Utrolig hva man kan overse Ikke helt hva jeg tenkte på. Men like greit og ha en tråd hvor man skriver sine erfaringer som det er nå. Er nok bedre over tid. Takk for at du pekte det ut. Litt flaut og ikke se det selv da. Jeg har erfaring der av at spillet ikke blir sendt på 3 uker, kan ha vert mer også, husker ikke men det var minst 3 uker så jeg avbestillte. (jo, dem var på lager.) Ble jo aldrig shippet. Hvilken nettbutikk var dette? DVDboxoffice eller VGP? EDIT: Hadde det kanskje vært mulighet for og sette opp avstemmning for hver enkelt butikk? Altså, positiv og negativ stemme til den hver butikk. Eller har det vært foreslått tidligere (er litt mange sider og lese igjenom)? dvdboxoffice, bestilte fra vgp på torsdag, dem shippet samme dag. Ok. Bra og vite. Kan jo være en glipp. Men når man bestiller fra utlandet kan det jo være greiest og gå for det som er mest sikkert. Tror det er enklere og klage på ett kjøp når butikken er innenfor landegrensen. Ut fra det jeg har lest ser det ut til at flest personer anbefaler VGP. Så går nok for dem når jeg skal bestille. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sjekk første post Utrolig hva man kan overse Ikke helt hva jeg tenkte på. Men like greit og ha en tråd hvor man skriver sine erfaringer som det er nå. Er nok bedre over tid. Takk for at du pekte det ut. Litt flaut og ikke se det selv da. Jeg har erfaring der av at spillet ikke blir sendt på 3 uker, kan ha vert mer også, husker ikke men det var minst 3 uker så jeg avbestillte. (jo, dem var på lager.) Ble jo aldrig shippet. Hvilken nettbutikk var dette? DVDboxoffice eller VGP? EDIT: Hadde det kanskje vært mulighet for og sette opp avstemmning for hver enkelt butikk? Altså, positiv og negativ stemme til den hver butikk. Eller har det vært foreslått tidligere (er litt mange sider og lese igjenom)? dvdboxoffice, bestilte fra vgp på torsdag, dem shippet samme dag. Ok. Bra og vite. Kan jo være en glipp. Men når man bestiller fra utlandet kan det jo være greiest og gå for det som er mest sikkert. Tror det er enklere og klage på ett kjøp når butikken er innenfor landegrensen. Ut fra det jeg har lest ser det ut til at flest personer anbefaler VGP. Så går nok for dem når jeg skal bestille. Jeg har prøvd å bestille fra dvdbox 2 ganger å det samme skjedde begge gangene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå