a7x Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Og der slipper du mange av ekstrakostnadene på komplett. du vet at komplett sender spill som brevpost med 40kroner i porto ? Hmm.. Never mind Så bare at etableringsgreier koster 295, så for folk som ikke har kjøpt noe der før, er det vel billigere på elprice..? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Og der slipper du mange av ekstrakostnadene på komplett. du vet at komplett sender spill som brevpost med 40kroner i porto ? Hmm.. Never mind Så bare at etableringsgreier koster 295, så for folk som ikke har kjøpt noe der før, er det vel billigere på elprice..? En må ikke betale noe ekstra første gang en bestiller fra komplett hvis det var det du mente?? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du har sikkert sett på finansieringsprisen... den bør du ikke bruke eller bry deg om. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 En ting som jeg ikke vet om har blitt nevnt er at det er veldig billig å kjøpe nye PS3 spill fra eBay. Blant annet fra han her: http://myworld.ebay.com/ukchloe2004/ Du får garantert selgeren til å sette den som gift også. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Assassin´s Creed - Platinum Platekompaniet - 199,50,- Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Assassin´s Creed - PlatinumPlatekompaniet - 199,50,- Billigere på Play (for de som har kredittkort da, men la oss for guds skyld ikke begynne å mase om det igjen....) Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har nok det.. bruker play mye.. er Assassin's Creed bra? vurderte å kjøpe det.. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har nok det.. bruker play mye.. er Assassin's Creed bra? vurderte å kjøpe det.. Ja. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 helt ok, sinnsykt ensformig spill.. og alt for lett.. om du har 40mann mot deg er det likevel null problem å ta alle alene klatringen er kul.. men oppdragene du blir sent ut på osv er rævva men for 200kroner er det billig morro Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 150 på play.com da Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 150 på play.com da Assasins Creed er hat eller elsk. Er enten liker du det eller så gjør du det ikke. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Men hva vil dere si, Assassins Creed; hvem passer det for? Action-fans? Adventure-fans? Hvis jeg liker ratchet&clank, snipe ned alle fiendene på splinter cell, uncharted med skyt og klatring, vil jeg like assassins? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Men hva vil dere si, Assassins Creed; hvem passer det for? Action-fans? Adventure-fans? Hvis jeg liker ratchet&clank, snipe ned alle fiendene på splinter cell, uncharted med skyt og klatring, vil jeg like assassins? Når et spill koster 150 spiller man igjennom det. Ville ikke nølt med å bestille det. Men du kan jo sjekke ut litt anmeldelser for å se om dette virker som et spill for deg. Men hallo, 150 kr?? Koster det samme som 2 utgaver av FHM og en båtis! Endret 17. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Penger er penger når man er onkel skrue Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Men hva vil dere si, Assassins Creed; hvem passer det for? Action-fans? Adventure-fans? Hvis jeg liker ratchet&clank, snipe ned alle fiendene på splinter cell, uncharted med skyt og klatring, vil jeg like assassins? Passer for Action/Adfventure-fans, hehe.. AC er litt mere ensformig enn de andre spillene du nevner, og jeg vil ihvertfall plassere det bak både R&C og Uncharted i moro (har ikke spillt Splinter Cell). Men alt i alt er det ett OK spill, som er verd pengene nå når det er platinum-priset. Endret 20. oktober 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 For meg ar AC noe av det kjedligste man kan spille. Grafikken var nydelig, men det var ensformig og at det kalles assassin er i det hele tatt rimelig teit. Kunne vært MASSEMORDER Creed. Man kunne kjempe mot 50 stykker og vinne lett osv. Helt klart morsomt å spille i ca 1 time. Etter dette blir det bare dumt og kjedelig. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Mine innlegg Forresten noen som vet hvor man kan få Uncharted billigst via norsk nettbutikk? Er det sånn at Elkjøp har mye billige spill til PS3 inne i butikker, så de ikke kjører ca. 549 på alle spill som på Expert? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 prisguiden er din venn... https://prisguiden.no/product.php?productId=74559 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er det sånn at Elkjøp har mye billige spill til PS3 inne i butikker, Elkjøp her hvor jeg bor har bare dyre spill. Altså rundt 500-600kr. så de ikke kjører ca. 549 på alle spill som på Expert? Expert'n jeg har her har de fleste spill for 400kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå