nemiarwen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Mye prat og diskusjoner rundt VGP.ca rundt om på forumet. Bestemte meg for å prøve dem ut. Rett og slett fantastisk og ingen problemer. Nå kjøper jeg kun derfra! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Mye prat og diskusjoner rundt VGP.ca rundt om på forumet. Bestemte meg for å prøve dem ut. Rett og slett fantastisk og ingen problemer. Nå kjøper jeg kun derfra! Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Da er Assassin's creed og Fight night round 3 bestilt Gikk bare en time eller 2 før ordren stod som "processing". Kjappe djevler der borte! Endret 27. februar 2008 av Megaknut Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Da er Assassin's creed og Fight night round 3 bestilt Lucky bastard! Har lyst på de spilla selv hvor mye måtte du betale totalt? Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 611 norske kroner inkludert frakt for begge spillene Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ikke dårlig! Hvor bestillte du fra? Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) http://videogamesplus.ca/ gogo! Endret 27. februar 2008 av Megaknut Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Vet det er litt spam og skrive dette her. Men vet ikke hvor jeg skulle skrevet det og siden denne tråden er aktiv og mange handler fra utlandet skriver jeg det her. Sporet akkurat pakken min på usps.com og fikk dette til melding. Har aldri opplevd det før. Hva vil egentlig dette si? The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on February 27, 2008 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated every evening. Please check again later Endret 27. februar 2008 av Kennet_H Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det betyr at fyren som skal sende pakken din har sagt i fra over nettet at han skal sende pakken din, men han har ikke vært nede på postkontoret og sendt den. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Var det jeg trodde å. Men tengte at det måtte være noe anet for hva i all verden er vitsen med det? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 vel, orange box fåes til 295kr fra offerhouse på ebay Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) dere som handler i spill fra utlandet og da utenom Europa, er det ikke litt kjipt, for sånn jeg har skjønt det kan man ikke spille med folk fra Europa vis du har kjøpt det i USA på mange spill. kom på et no annet, ingen som vet hvordan leveringstiden på www.playx.no er? Bor i Oslo, ble sendt i dag står det.. Endret 27. februar 2008 av andy24 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Zailor.no er det en seriøs side å kjøpe fra? Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 PS3 spill er SONEFRIE! SONEFRIE SONEFRIE SONEFRIE SONEFRIE! (vet ikke hvor mange ganger folk må høre dette ;p) filmer derimot er det annerledes med tror jeg. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ja jeg vet de er sonefrie men er jo mange spill som f.eks COD4 hvor du bare kan spille med folk fra verdens delen du kjøpte det i. (vet de har fikset det nå) Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Ang. zailor.no så har jeg ikke kjøpt noe derifra. Jeg mente på ingen måte å fremheve denne butikken, så jeg har fjernet den fra ingressen... Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Zailor er nok en seriøs side som det ikke er noen direkte "fare" å kjøpe fra. Derimot hvor seriøs/bra den er og deres syn på kundeservice skal jeg gå bort i fra å svare på. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har kjøpt et spill fra Zailor.no. Funka helt fint det såvidt jeg kan huske Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvordan blir det da hvis jeg feks. skulle kjøpt ps3 fra VGP? Da regner jeg vel med at man må bla opp for toll/moms? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvordan blir det da hvis jeg feks. skulle kjøpt ps3 fra VGP? Da regner jeg vel med at man må bla opp for toll/moms? Finnes drøssvis av tråder rundt dette emnet. Tråd rundt emnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå