Alinoe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er enig med Fenixen her. Hvis du vil bestille til en god pris tror jeg deal er det aller beste du kan gjøre. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hører rykter om at du kan få Burnout Paradise for 150 kroner på den amerikanske PSSTORE. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er vell ikke rykter, den koster som sagt bare 30 dollar. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Får vel Burnout Paradise til 240,- på movietyme.com samt play.com. Så man får ta med frakt og slik i prisen. Endret 28. september 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ser at Gamezone har lagt ut Collectors Edition til 360 til 539kr. Sendte de en mail og hørte om de også ville få inn ps3 versjonen, men de sa at det foreløpig bare var 360 versjonen de ville ha tilgjenlig. Noen som vet om noen andre side som vil selge Collectors Edition til ps3? Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Advarsl..varer sendt fra vgp-butikken blir nå tatt i tollen...nettopp storaksjon på disse varene...anbefaler derfor ikke denne butikken lenger... Endret 28. september 2008 av Zungam Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 bruker ikke vgp forskjellige avsenderadresser da? om du hører noe mer, eller har noe kilder så vennligst oppdater =) Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 bruker ikke vgp forskjellige avsenderadresser da? om du hører noe mer, eller har noe kilder så vennligst oppdater =) jeg bare linker til dette: http://www.psforum.no/forum/f12/vgp-kj%F8p...-i-tollen-6504/ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) bruker ikke vgp forskjellige avsenderadresser da? Jo det gjør de. Og den linken der er en som har blitt stoppet, og det skjer jo med alle slags pakker, noen blir sjekket. Edit: Så at det var flere som var stoppet ja. Men det er vel litt rart hvis de tar vgp pakker, de sender jo fra tilfeldige adresser. Endret 28. september 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 les videre i den tråden da...ikke bare 1 som har blitt stoppet..flere har blitt tatt samme uken eller på samme dag.. Dessutten går d rykter om at vgp har byttet fra SW:TFU til Lego:BM som nå sender varene.. Uansett viser dette at det ikke er helt trygt lenger å handle fra vgp... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 får håpe det roer seg.. var heldig jeg da.. fikk star wars for halvannen uke siden og slapp unna Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Baja til 249,- på Elprics. (Takk til Snorre for tipset) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ser at Gamezone har lagt ut Collectors Edition til 360 til 539kr. Sendte de en mail og hørte om de også ville få inn ps3 versjonen, men de sa at det foreløpig bare var 360 versjonen de ville ha tilgjenlig. Noen som vet om noen andre side som vil selge Collectors Edition til ps3? Hvilket spill snakker du om? les videre i den tråden da...ikke bare 1 som har blitt stoppet..flere har blitt tatt samme uken eller på samme dag..Dessutten går d rykter om at vgp har byttet fra SW:TFU til Lego:BM som nå sender varene.. Uansett viser dette at det ikke er helt trygt lenger å handle fra vgp... Den setningen skjønte jeg ikke et bær av :/ Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ser at Gamezone har lagt ut Collectors Edition til 360 til 539kr. Sendte de en mail og hørte om de også ville få inn ps3 versjonen, men de sa at det foreløpig bare var 360 versjonen de ville ha tilgjenlig. Noen som vet om noen andre side som vil selge Collectors Edition til ps3? Hvilket spill snakker du om? les videre i den tråden da...ikke bare 1 som har blitt stoppet..flere har blitt tatt samme uken eller på samme dag..Dessutten går d rykter om at vgp har byttet fra SW:TFU til Lego:BM som nå sender varene.. Uansett viser dette at det ikke er helt trygt lenger å handle fra vgp... Den setningen skjønte jeg ikke et bær av :/ egentlig ikke jeg heller, men tok det ut fra en tråd som er på www.psforum.no , se linken lenger oppe i denne tråden.. men tror d betyr at vgp har byttet transportør for varene sine og dermed nye rutiner... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 SW:TFU kan jo ikke være annet enn star wars, the force unleashed. Derfor er setningen rar. Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ser at Gamezone har lagt ut Collectors Edition til 360 til 539kr. Sendte de en mail og hørte om de også ville få inn ps3 versjonen, men de sa at det foreløpig bare var 360 versjonen de ville ha tilgjenlig. Noen som vet om noen andre side som vil selge Collectors Edition til ps3? Hvilket spill snakker du om? Haha, ser jeg glemte helt å nevne hvilket spill det var snakk om ja Men vi snakker om Saints Row 2. Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Skate til 157,- hos Play blech, la ikke merke til at denne prisen på Skate var noe PlayTrade greier som ikke shipper til Norge. Og Iron Man til 157,- (crap spill vistnok, men billig i alle fall ) http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...an/Product.html Endret 29. september 2008 av TeaBone Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Får vel Burnout Paradise til 240,- på movietyme.com samt play.com. Så man får ta med frakt og slik i prisen. Og for hele 170 KR på US Store Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Yeah, men folk som meg vil eie spillet fysisk Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Yeah, men folk som meg vil eie spillet fysisk Det er noe med å rive av plasten og lukte et nytt spill. En fantastisk føelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå