Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bruker ikke vgp forskjellige avsenderadresser da?

 

Jo det gjør de.

 

Og den linken der er en som har blitt stoppet, og det skjer jo med alle slags pakker, noen blir sjekket.

 

Edit: Så at det var flere som var stoppet ja. Men det er vel litt rart hvis de tar vgp pakker, de sender jo fra tilfeldige adresser.

Endret av Kris.
Lenke til kommentar
Ser at Gamezone har lagt ut Collectors Edition til 360 til 539kr. Sendte de en mail og hørte om de også ville få inn ps3 versjonen, men de sa at det foreløpig bare var 360 versjonen de ville ha tilgjenlig.

 

Noen som vet om noen andre side som vil selge Collectors Edition til ps3? ;)

Hvilket spill snakker du om?

 

les videre i den tråden da...ikke bare 1 som har blitt stoppet..flere har blitt tatt samme uken eller på samme dag..

Dessutten går d rykter om at vgp har byttet fra SW:TFU til Lego:BM som nå sender varene..

 

Uansett viser dette at det ikke er helt trygt lenger å handle fra vgp...

Den setningen skjønte jeg ikke et bær av :/

Lenke til kommentar
Ser at Gamezone har lagt ut Collectors Edition til 360 til 539kr. Sendte de en mail og hørte om de også ville få inn ps3 versjonen, men de sa at det foreløpig bare var 360 versjonen de ville ha tilgjenlig.

 

Noen som vet om noen andre side som vil selge Collectors Edition til ps3? ;)

Hvilket spill snakker du om?

 

les videre i den tråden da...ikke bare 1 som har blitt stoppet..flere har blitt tatt samme uken eller på samme dag..

Dessutten går d rykter om at vgp har byttet fra SW:TFU til Lego:BM som nå sender varene..

 

Uansett viser dette at det ikke er helt trygt lenger å handle fra vgp...

Den setningen skjønte jeg ikke et bær av :/

 

egentlig ikke jeg heller, men tok det ut fra en tråd som er på www.psforum.no , se linken lenger oppe i denne tråden..

 

men tror d betyr at vgp har byttet transportør for varene sine og dermed nye rutiner...

Lenke til kommentar
Ser at Gamezone har lagt ut Collectors Edition til 360 til 539kr. Sendte de en mail og hørte om de også ville få inn ps3 versjonen, men de sa at det foreløpig bare var 360 versjonen de ville ha tilgjenlig.

 

Noen som vet om noen andre side som vil selge Collectors Edition til ps3? ;)

Hvilket spill snakker du om?

Haha, ser jeg glemte helt å nevne hvilket spill det var snakk om ja :p

Men vi snakker om Saints Row 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...