Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at det koster 599 i min lokale butikk. Hvis jeg går dit med en kopi av prisen på nettbutikk, får jeg den da til prisen av 289?

 

ikke om helvete frøs til is... da hadde de jo gått konkurs fortere enn du kan si kakebakespade.. :ph34r:

 

 

Hehe, ser at det er et veldig stor prisforskjell. Greia er at de nesten aldri sjekker prisene , så 1-2 år gamle spill har nesten fullpris. Skader da ikke å prøve iallefall :innocent:

Lenke til kommentar
Ser at det koster 599 i min lokale butikk. Hvis jeg går dit med en kopi av prisen på nettbutikk, får jeg den da til prisen av 289?

 

ikke om helvete frøs til is... da hadde de jo gått konkurs fortere enn du kan si kakebakespade.. :ph34r:

 

 

Hehe, ser at det er et veldig stor prisforskjell. Greia er at de nesten aldri sjekker prisene , så 1-2 år gamle spill har nesten fullpris. Skader da ikke å prøve iallefall :innocent:

Ratchet and clank selges uansett billig på platekompaniet, + de fleste andre plasser.

Lenke til kommentar

Gått igjennom noen sider her nå, ser ut som VGP er stedet man burde bestille.. Men har noen spørsmål.

 

- Ser at mange sier at man slipper toll, men så en bruker som måtte betale toll når han bestilte derfra.. Var har rett og slett veldig uheldig?

 

- Jeg har tenkt til å kjøpe meg Fifa 09, PES 09 og Shaun White Snowboarding. De har forskjellig release dato. Er det sånn at jeg får et spill om gangen da, eller kommer alt samlet? (Ergo jeg må vente til det siste spillet har kommet ut)

 

- Noen sted på VGP der man kan se om det er PAL eller NTSC utgave?

 

Takk for dette utrolige emnet, sparer mye penger der, selv om man jobbe i en butikk der man får INNKJØPSPRIS!! Syke priser her i Kongeriket Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...