Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men du kan fortsatt bli tatt i Tollen, på en stikkprøve. En kompis ble tatt for GTAIV. Han fikk spillet 1 og en halv måned senere, måtte betalte 650 for det.

Hvorfor det? Dem merker jo prisen med 20CAD? Det vill si at pakken bare koster 20CAD, alle selger ikke spill like dyrt som i Norge. Dessuten ligger det ikke kvittering med den ekte verdien i pakken heller.

Lenke til kommentar

Movietyme legger ikke med kvittering, play.com gjør.

 

 

Jeg har nå bestilt følgende fra moveityme.com

1 x Stuntman: Ignition (PS3) (752919990186) = £15.99

1 x Conan (PS3) (752919990223) = £14.99

1 x Godfather, The: Don's Edition (PS3) (014633156348) = £17.99

Godfather fikk meget gode kritikker og Conan var faktisk overraskende spillbart(nedlastbar demo på PSN). Stuntman er for variasjon.

 

Ellers bestilte jeg Skate fra zailor.no til en fin pris i går, var vel 170,- eller noe slik. Ville ha det istedet for de to siste TH som har fått blandede kritikker.

 

Fra play.com bestilte jeg i går:

Item : Fight Night Round 3

Price : GBP 16.99

 

Item : Resistance: Fall Of Man (Platinum)

Price : GBP 14.99

 

Item : The Elder Scrolls IV: Oblivion - Game Of The Year Edition (Platinum)

Price : GBP 14.99

 

Item : Gioteck Real Triggers For PS3

Price : GBP 3.49

FNR3 sies å være det beste boksespillet. Oblivion GOTY inneholder alle ekspansjonspakker. Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Men du kan fortsatt bli tatt i Tollen, på en stikkprøve. En kompis ble tatt for GTAIV. Han fikk spillet 1 og en halv måned senere, måtte betalte 650 for det.

Hvorfor det? Dem merker jo prisen med 20CAD? Det vill si at pakken bare koster 20CAD, alle selger ikke spill like dyrt som i Norge. Dessuten ligger det ikke kvittering med den ekte verdien i pakken heller.

Tollen sjekker på internettsiden. De er smarte nå, de bruker Google :wee:

Lenke til kommentar

Det kan jeg dessverre ikke, men jeg hadde valgt å nekte betale fortollingen. Veldig liten sum, men dem har strengt tatt ingen bevis, som du ser jeg har skrivd. På pakken står det 20 CAD med en tilfeldig adresse fra canada, pakken har et spill som ingen veit prisen på. Dette kunne være på salg for eks, det er jo ingen kvittering.

Lenke til kommentar

Jeg spilte HS mye av lørdagen og jeg må si at bedre sammensatt spill av denne typen har jeg sjelden sett. Historie og skuespillet blant figurene er ekstremt godt laget. Det eneste som irriterer meg er at det bære litt preg av "ta bossene som gjør ekstremt mye rar". Men for de som liker det siste er spillet noe av de bedre jeg har sett i den sjangeren.

 

Har ikke testet demoen så jeg vet ikke hvordan den er. Jeg sluttet dog å spille når en av disse "bossene" ble for kronglete.

Lenke til kommentar
Er heavenly sword bedre enn det demoen tilsier? Ble ikke ekstremt imponert.

 

ja.

 

Jeg spilte HS mye av lørdagen og jeg må si at bedre sammensatt spill av denne typen har jeg sjelden sett. Historie og skuespillet blant figurene er ekstremt godt laget. Det eneste som irriterer meg er at det bære litt preg av "ta bossene som gjør ekstremt mye rar". Men for de som liker det siste er spillet noe av de bedre jeg har sett i den sjangeren.

 

Har ikke testet demoen så jeg vet ikke hvordan den er. Jeg sluttet dog å spille når en av disse "bossene" ble for kronglete.

 

Anbefaler deg å ta en tur på Gamefaq eller lignende, å laste ned en guide for å komme forbi bossen. :) Selv slet jeg med General Flying Fox i 6-8 timer, i avgjørende kamp.

Aldri vært så forbanna på en dataspillfigur før, ikke bare fordi han var vansklig, men mest pga. det han gjorde med Kai. :p

Jeg måtte gi tapt, og gikk på internett og leste taktikk'en jeg måtte bruke i den kampen.

Slik at jeg kunne komme meg videre. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Han var ikke no spesielt problem nei :p Brukte bare det samme angrepet om og om igjen hele tiden ...

Flying Fox var jo easy!

 

Sliter med sistemann jeg....

 

Bruk det flying angel trikset hele tiden, hvis det er det det heter. Tror det er firkant, trekant x3 elns. Du pleier ofte å få en eller fler hits med det angrepet, pluss at han ikke kan avbryte det. Tror jeg satt 2 timer med han siste duden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...