Kris Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ja, det er mange spill som ikke har støtte for vibrasjon, men tror at de fleste nye spill som kommer nå kommer til å støtte det. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Oblivion GOTY til 269,- Et knallbra spill som anbefales til alle. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Uncharted shippa fra PLAY! Jeg var litt usikker på assassins - de er temporarily out of stock og jeg gidder ikke sette inn penger før de faktisk får den. Er assassins verdt det? Har vi en tråd for platinum-spill til playstation 3? Hvis noen vet om følgende spill til en billig pris, bare rop ut: Call of duty Rainbow six vegas 2 Jeg venter enda på at tid og evt. kjøp (dermed platinum) skal gjøre Metal Gear Solid WALL*E GTA billigere Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvis noen vet om følgende spill til en billig pris, bare rop ut: Rainbow six vegas 2 http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...-2/Product.html Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Men helloooo, da blir det enda flere play.com bestillinger! Jeg må ha trykka feil for jeg fant det ikke da jeg søkte! Danke Schön! Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Men helloooo, da blir det enda flere play.com bestillinger! Jeg må ha trykka feil for jeg fant det ikke da jeg søkte! Danke Schön! Obs, obs - ramler akkurat over 200 kroners grensa (når du bytter til Euro som er den prisen du får fra Play) kr 207 (EUR 25.49) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Du kan da kjøpe med £ fra Play! Det er noe jeg alltid har gjort... Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Tror Play har sluttet med at man må trekke i euro når man bestiller fra Norge. Var en periode hvor man ikke fikk handle der før man valgte euro som valuta. Når jeg bestilte Ratchet derfra for en måneds tid siden trakk de hvertfall 14.99 pund.. edit: Selvin var raskest.. men det var sånn før, at man måtte velge euro Endret 12. september 2008 av Tommy Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Men helloooo, da blir det enda flere play.com bestillinger! Jeg må ha trykka feil for jeg fant det ikke da jeg søkte! Danke Schön! Obs, obs - ramler akkurat over 200 kroners grensa (når du bytter til Euro som er den prisen du får fra Play) kr 207 (EUR 25.49) Jeg trodde forsendelsene ble merket med Britiske pund, som nå ligger på 10kr: http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...;epslanguage=NO Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hai, i og med det blir en syk dyr spillhøst kunne jeg trenge en bra billig side, i og med jeg ikke jobber, gief link, og funker spillene jeg bestilller fra utlandet på min Norske PS3?, både på nett og SP tykk Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Alle spill er sonefri på PS3, så du kan kjøpe fra utlandet. Jeg anbefaler vgp.ca Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Men helloooo, da blir det enda flere play.com bestillinger! Jeg må ha trykka feil for jeg fant det ikke da jeg søkte! Danke Schön! Obs, obs - ramler akkurat over 200 kroners grensa (når du bytter til Euro som er den prisen du får fra Play) kr 207 (EUR 25.49) Hmmm ja jeg prøver bare prisene i pund og jeg ble trekt i pund da jeg kjøpte uncharted! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Melder meg på denne Lenke til kommentar
blue_boy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 når man bestiller spill fra utlandet, må man betale mva og/eller noe mer? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ikke fra vgp.ca, de setter verdien til under 200kr og setter den som gave. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Play.com er geniale. Selv om de har pakketilbud, f.eks 3 blurayer til 30 pund, så sender de likevel alle tre i hver sin pakning. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Setter de ned verdien til under 200kr uansett hvor mange spill man bestiller fra videogamesplus.ca (VGP.ca)? Hadde plan om og bestille 3-4 spill så.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg tror de sender spillene hver for seg, men de setter uansett ned prisen til under 200 selv om de sender alle samlet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg fikk mine spill samlet. (For en stund tilbake) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nydelig:) da blir det spill derifra jah. Takker for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå