Bebeluv Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Folklore 166 på Deal.no Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Vil sterkt anbefale å sjekke komplett.no , de har utrolige tilbud der for tiden på spill. Handlet nettopp: Haze 299,- Secret Agent Clank 99,- Everybody's Golf 2 PSP 99,- I tillegg har de: Conflict Denied Ops, 99,- Elder Scrolls IV: Oblivion, 199,- FIFA Street 3, 99,- Lair 99,- Lego: Indiana Jones the Original Adv 199,- Turok 99,- God of War: Chains of Olympus, 99,- Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 jeg ventet og ventet på pakken fra komplett selv, men fant ut at de ikke sender hentelapp i posten men en epostfaktura med et ref.nr i stedet. bare til info til dere som venter.... det kan ligge en mail og vente på deg Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Liker ikke "platinium" utgaver. Hele coveret mister sjarmen med et "Skilleig billig" utrykk på en måte. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Helt enig! Jeg betaler gjerne litt ekstra for ekte cover, platniumene ser så rare ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Liker ikke "platinium" utgaver. Hele coveret mister sjarmen med et "Skilleig billig" utrykk på en måte. Hva i granskauen har det med Billige PS3 spill? Ingen linker eller tips. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Liker ikke "platinium" utgaver. Hele coveret mister sjarmen med et "Skilleig billig" utrykk på en måte. Herlighet da! Coveret betyr jo ingen verdens ting, der er plata som teller! Så lenge jeg får det jeg betaler for er jeg fornøyd Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Vanlig eller plantium... eit feitt... liker nå best PSN spel, betale, laste ned, spele... Samme for pc plattforma, der er jo steam direkte genialt. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Haze til £17.99 hos Play.com Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Liker ikke "platinium" utgaver. Hele coveret mister sjarmen med et "Skilleig billig" utrykk på en måte. Herlighet da! Coveret betyr jo ingen verdens ting, der er plata som teller! Så lenge jeg får det jeg betaler for er jeg fornøyd hehe folk er vel i litt forskjellige aldersgrupper her regner jeg med.. Husker dere de gamle pc-spill eskene? SYKT svære, jeg hadde hyllene fulle med de og synest det var så jævla kult.. Nå blir jeg nesten flau av å ha jævli med spillcover stående i hyllen da mange av kompisene mine spiller særs lite.. takke meg til mest mulig PSN Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Bestilte spill fra theHut 29/06, altså en måned i morra, og de har enda ikke dukket opp Blir garantert siste bestilling derfra Og spillet er enda ikke kommet... over 2 måneder senere... Avbestilles i dag... Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Halla var akkuratt innom expert i drøbak. nå sitter jeg med 12 spill for bare 796kr. må si at jeg gjorde et kupp. de hadde kasser med mange forskjellige spill i både til ps3 å xbox360. til 99kr for 1 spill 149kr for 2 spill 199kr for 3 spill spillene jeg kjøpte var oblivion (ps3) Folklore (ps3) Need for speed pro street (ps3) Devil may cry 4 (360) Hevenly sword (ps3) The simpsons Game (Ps3) Formula one Championship edition (ps3) Dirt (ps3) Motorstorm (ps3) Resistance (ps3) Mass effekt (360) virutual tennis 3 (ps3) penger å spare hos expert i drøbak løp å kjøp.. Lenke til kommentar
blue_boy Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) må bare spør om en ting selv om det høres dumt ut... var innom expert idag og kjøpte meg en PS3 spurte selgeren der om man kunne spille utld. spill på denne maskinen og han sa NEI??!! så nå lurer jeg på om jeg kan det eller ikke? noen som kan svare, for utifra det jeg leser her så skal det gå ann. Endret 9. september 2008 av blue_boy Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 må bare spør om en ting selv om det høres dumt ut... var innom expert idag og kjøpte meg en PS3 spurte selgeren der om man kunne spille utld. spill på denne maskinen og han sa NEI??!! så nå lurer jeg på om jeg kan det eller ikke? noen som kan svare, for utifra det jeg leser her så skal det gå ann. hva er utld. spill ? Lenke til kommentar
blue_boy Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 må bare spør om en ting selv om det høres dumt ut... var innom expert idag og kjøpte meg en PS3 spurte selgeren der om man kunne spille utld. spill på denne maskinen og han sa NEI??!! så nå lurer jeg på om jeg kan det eller ikke? noen som kan svare, for utifra det jeg leser her så skal det gå ann. hva er utld. spill ? utlandske spill, altså ikke kjøpt i norge Lenke til kommentar
Typho Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Playstation 3 er sonefri, så du kan fint spille utenlandske spill Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 må bare spør om en ting selv om det høres dumt ut... var innom expert idag og kjøpte meg en PS3 spurte selgeren der om man kunne spille utld. spill på denne maskinen og han sa NEI??!! så nå lurer jeg på om jeg kan det eller ikke? noen som kan svare, for utifra det jeg leser her så skal det gå ann. hva er utld. spill ? utlandske spill, altså ikke kjøpt i norge Å ja det virker utmerket.. ps3 er sone fri.. så du kan kjøpe spill fra hvilket land du vill men noen få spill som har online spill kan være låst til den regionen du har kjøpt spillet.. dvs at har du kjøpt spillet i usa så spiller du bare mot folk fra usa..men det er bare noe få spill som kommer unnder den kattegorien. Lenke til kommentar
blue_boy Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 må bare spør om en ting selv om det høres dumt ut... var innom expert idag og kjøpte meg en PS3 spurte selgeren der om man kunne spille utld. spill på denne maskinen og han sa NEI??!! så nå lurer jeg på om jeg kan det eller ikke? noen som kan svare, for utifra det jeg leser her så skal det gå ann. hva er utld. spill ? utlandske spill, altså ikke kjøpt i norge Å ja det virker utmerket.. ps3 er sone fri.. så du kan kjøpe spill fra hvilket land du vill men noen få spill som har online spill kan være låst til den regionen du har kjøpt spillet.. dvs at har du kjøpt spillet i usa så spiller du bare mot folk fra usa..men det er bare noe få spill som kommer unnder den kattegorien. ok takk en ting jeg syns var rart... har kjøpt PES 2008 spillet med ps3, men kontrollen vibrere aldri mens jeg spiller. har sjekket innstilinger på ps-systemet og der står vibrasjon "På" er det noe galt med kontrollen eller er det bare ikke vibrasjon i det spillet?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Liste over PS3 spill med rumble (listen er gammel, og ikke helt riktig, men PES er iallefall ikke der): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Assassin's Creed Beowulf BlackSite: Area 51 Blast Factor Burnout Paradise Chronicles of Riddick The Club Condemned 2 Cops Pyro The Crucible Dark Sector The Darkness Devil May Cry 4 Echochrome Elefunk Enemy Territory: Quake Wars Destroy All Humans! 3 Dynasty Warriors 6 Fatal Inertia FIFA Soccer Folklore Formula One CE Ghost Recon AW2 Go! Sports Ski GripShift DLX Haze Heavenly Sword Heroes Over Europe High Velocity Bowling Highlander The Incredible Hulk Iron Man Kane & Lynch Legendary: The Box Metal Gear Solid 4 MLB '08: The Show MotorStorm N-Cube NBA '08 NBA 2K8 Pain Planet One Prototype Soldier of Fortune Rainbow Six: Vegas Rage Rat Race Ratchet & Clank Future Resident Evil 5 Resistance: Fall of Man SOCOM: Confrontation Snakeball Stuntman: Ignition Super Stardust HD TNA iMPACT To End All Wars Toy Home Turok Uncharted: Drake's Fortune Unreal Tournament 3 Warbit WarDevil Warhawk The Wheelman WipEout HD Lenke til kommentar
blue_boy Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Liste over PS3 spill med rumble (listen er gammel, og ikke helt riktig, men PES er iallefall ikke der): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Assassin's Creed Beowulf BlackSite: Area 51 Blast Factor Burnout Paradise Chronicles of Riddick The Club Condemned 2 Cops Pyro The Crucible Dark Sector The Darkness Devil May Cry 4 Echochrome Elefunk Enemy Territory: Quake Wars Destroy All Humans! 3 Dynasty Warriors 6 Fatal Inertia FIFA Soccer Folklore Formula One CE Ghost Recon AW2 Go! Sports Ski GripShift DLX Haze Heavenly Sword Heroes Over Europe High Velocity Bowling Highlander The Incredible Hulk Iron Man Kane & Lynch Legendary: The Box Metal Gear Solid 4 MLB '08: The Show MotorStorm N-Cube NBA '08 NBA 2K8 Pain Planet One Prototype Soldier of Fortune Rainbow Six: Vegas Rage Rat Race Ratchet & Clank Future Resident Evil 5 Resistance: Fall of Man SOCOM: Confrontation Snakeball Stuntman: Ignition Super Stardust HD TNA iMPACT To End All Wars Toy Home Turok Uncharted: Drake's Fortune Unreal Tournament 3 Warbit WarDevil Warhawk The Wheelman WipEout HD åja så det kan være at selve spillet ikke har denne funksjonen eller støtte for vibrasjon da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå