Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]

Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.elprice.no (titler under 250,-)

MotorStorm PS3

PS3MOTORST - I MotorStorm vil du være med på MotorStorm festivalen, en feiring av den alternative og ekstreme offroad racing kulturen. Med all forsiktighet lagt bort vil spillere kjempe seg gjennom kaotiske action-fylte ruter i forsø...

99,-

Lagerstatus: Lagervare, sendes innen 24t

--------------------------------------------------------------------------------

Formula One: Championship Edition PS3

PS3FORMULA - I Formula One 06 får vi, som vanlig, alle førerne, banene, reglene og bilene fra den nyeste Formel 1-sesongen. Ellers fortelles det at vi får forbedrede førerhjelpemidler, som betyr at hvem som helst kan spille Formula O...

99,-

--------------------------------------------------------------------------------

Transformers PS3

81973SC - Mektig, intens og futuristisk sfære i historien til verdens mest kjente roboter. Enten man faller for den mørke eller lyse siden til de stridende robotene, så er det noe for deg her. Spillet tar for seg samme historien s...

199,-

Lagerstatus: Sendes innen 2 dager

UEFA Euro 2008 PS3

EAE03805931 - I UEFA EURO 2008 kan du klare brasene der Åge Hareide mislyktes. Her kan du nemlig føre et av 50 lag fra kvalifisering til EM-gull. Vi loves også en raskere og mer fleksible versjon av EAs kampmotor, samt offisielle aren...

199,-

Lagerstatus: Sendes innen 7 dager

Harry Potter og Føniksordenen PS3

EAK03805603 - I Harry Potter og Føniksordenen er Harry klar for sitt femte år på Galtvort. Han oppdager at sannheten om hans siste møte med den onde fyrst Voldemort har blitt holdt skjult for store deler av trollmannverdenen. Magimini...

249,-

Tiger Woods PGA Tour 08 PS3

EAE03805656 - Du står foran en lang putt på det 17. hullet samtidig som Tiger Woods prøver å holde på en ettslagsledelse. Du har vært i denne situasjonen før, men det betyr ingenting nå. Eller gjør det? Enten du spiller safe eller sat...

249,-

Lagerstatus: Forventet til lager 22.8.2008

Medal of Honor Airborne PS3

DWCK3805823 - Lufta er for alle i neste generasjon FPS krigsspill med Medal Of Honor Airborne. Som en del av 82 flybårne kompani begynner oppdraget ditt i det du kaster deg ut av flyet. Medal Of Honor Airborne den seneste utgivelsen...

249,-

NBA Live 08 PS3

EAE03805582 - Hva gjør du når seieren står på spill og du har ballen i hendene? Bryter du rett frem gjennom forsvaret og hopper tre meter opp i lufta for å monsterdunke, eller finner du en åpning på utsiden av feltet for å sette den m...

249,-

SKATE PS3

EACK3805690 - Skate er det nærmeste du kommer skating uten å sette føttene på brettet i virkeligheten. Bruk spakene til å lage dine egne triks og definere din egen stil, ingen triks blir like! Du har masse plass til å gjøre triksene —...

249,-

FIFA 08 PS3

EAK03805825 - Snør på deg fotballstøvlene til en profesjonell spiller i den nye modusen kalt Be A Pro: Co-op-sesong som utfordrer deg til å overta rollen til en profesjonell fotballspiller – med alt fra posisjonering og taklinger til ...

249,-

Lagerstatus: ubekreftet leveringsdato

Need for Speed Prostreet PS3

EAK03805831 - Konkurrer på gateracingens høyeste nivå i Need for Speed ProStreet. Det holder ikke lenger å eie gata der du bor; du må dominere på globalt nivå. Bygg den ultimate gateløpsbilen, vis deg frem på flerdisiplinære showdowns...

249,-

Spiderman 3 PS3

81937SC - Spider-Man 3 er basert på Sony Pictures Entertainment's Columbia Pictures kommende film og tilbyr spillere å oppleve handlingene til den rødkledde helten edderkoppmannen og, før første gang, hans mørkere og mer mystiske ...

249,-

BlackSite: Area 51 PS3

111184 - BlackSite: Area 51, developed by Midway Studios Austin, is a next-generation game that will redefine the first person shooter (FPS) genre. While other FPS titles claim to feature “action-packed, highly realistic gameplay...

249,-

Lenke til kommentar
www.elprice.no (titler under 250,-)

BlackSite: Area 51 PS3

111184 - BlackSite: Area 51, developed by Midway Studios Austin, is a next-generation game that will redefine the first person shooter (FPS) genre. While other FPS titles claim to feature “action-packed, highly realistic gameplay...

249,-

Anbefaler ikke Blacksite: Area 51.

Det lagger noe j****** flere steder i spillet.

Skjønner ikke at folk gir ut konsoll spill som lagger. -_-

Lenke til kommentar

Er enig at det er dårlig.. :)

postet bare alle spillene under 250,- :)

Aller mest irriterende i Blacksite; er at du mangler kart..

Ofte går du forbi porter/områder som egentlig skal åpne seg, men som ikke får tid til å åpne seg når du er der, og så ender du opp med å gå rundt hele området 2-3 ganger for å lete etter utgangen før døren åpner seg når du tilfeldigvis er riktig plassert til å oppdage dette, opplevde veldig mye dødtid den tiden jeg giddet å spille det.

Kunne stå foran en port i 15 sekunder å vente på at enkelte porter skulle åpne seg, for å komme inn på riktig område. :-/

Lenke til kommentar

Fikk Ratchet&Clank i går fra play.com, fyfader så morro! :)

Også i dag kom Heavenly Sword fra komplett, gud så artig det er å svinge med et heidundrande digert sverd igjennom titalls med fiender! Eneste problemet er at du kan bli litt sår på tommelen etter noen timer..

Så nå "venter" jeg bare på Uncharted som kanskje kommer i morgen, får ikke gjort noe annet enn å spille playstation om dagen.. :p Men kan anbefale play.com! Billige spill og du får det du har bestilt, og ikke så verst leveringstid heller, fikk Ratchet&Clank på 5 dager.

Lenke til kommentar

Også i dag kom Heavenly Sword fra komplett, gud så artig det er å svinge med et heidundrande digert sverd igjennom titalls med fiender! Eneste problemet er at du kan bli litt sår på tommelen etter noen timer..

Så nå "venter" jeg bare på Uncharted som kanskje kommer i morgen, får ikke gjort noe annet enn å spille playstation om dagen.. :p Men kan anbefale play.com! Billige spill og du får det du har bestilt, og ikke så verst leveringstid heller, fikk Ratchet&Clank på 5 dager.

betalte du i pund eller euro, hos play.com?

Lenke til kommentar

betalte du i pund eller euro, hos play.com?

Jeg betalte med euro.

Lenke til kommentar
Noen andre som ikke har fått spill fra komplett?

Min pakke ble sendt 1 august visstnok, har fremdeles ikke mottatt noe :/

Jeg fikk min tre dager etter at den ble sendt iaf... ;o

Samme her.

I got after 2!! :new_woot:

Det var da som pokker! Har sendt mail for å etterlyse den...

Lenke til kommentar
Noen andre som ikke har fått spill fra komplett?

Min pakke ble sendt 1 august visstnok, har fremdeles ikke mottatt noe :/

Jeg fikk min tre dager etter at den ble sendt iaf... ;o

Samme her.

I got after 2!! :new_woot:

Det var da som pokker! Har sendt mail for å etterlyse den...

Tok feil. Fikk den etter en dag kom jeg på :new_woot: Hva bestilte du bokfinn??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...