Ni kon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Assasins Creed er i hvertfall i mine øyne er drit kjedelig spill. Er ikke mye assassin han som holder på der hvertfall. Blir stort sett det samme hele tiden, og lagdt opp til en oppfølger de luxe.... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Tror play.com fortsatt sender spillene hver for seg, selv om du bestiller alt samtidig. Noen som vet hvorfor play nekter registrere visa-kortet mitt ? fikk forrige account sperret da jeg prøvde registrere mitt nye visa, og prøvde igjen nå nettopp, men fortsatt denied. Har ikke noe problem med noen andre nettsider og tjenester. Ja, sliter med det samme etter at jeg byttet visakort da det gamle forsvant. Forrige VISA virket uproblematisk hos play, mens det nye blir 'denied', til tross for at det er samme bank. All epost ang. problemet får samme autogenererte gnål tilbake. Nytt brukernavn hjelper heller ikke. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvor lang er leveringstiden til play.com ca? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvor lang er leveringstiden til play.com ca? 5-14 dager avhengig av hvor du bor, og om pakken blir kontrollert i tollen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Play.com har også en policy på at du må vente 21 dager før du etterlyser pakken. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Aha, blir en liten stund til jeg får de da med andre ord.. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Aha, blir en liten stund til jeg får de da med andre ord.. Det er alltid en risiko man tar. Min erfaring er likevell at pakkene dukker opp innen en uke, og jeg har motatt pakker på flere plasser på vestlandet i hvert fall. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Assasins Creed er i hvertfall i mine øyne er drit kjedelig spill. Er ikke mye assassin han som holder på der hvertfall. Blir stort sett det samme hele tiden, og lagdt opp til en oppfølger de luxe.... Du er ikke mye til Assasin i hvertfall i spillet. Blir bare til at du må løpe etter og jage den duden du skal drepe, var ikke så mye sniking lissom. Men jeg syntest spillet var kult. Stort og underholdende Edit: Litt kul historie og egentlig Endret 4. august 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Aha, blir en liten stund til jeg får de da med andre ord.. Det er alltid en risiko man tar. Min erfaring er likevell at pakkene dukker opp innen en uke, og jeg har motatt pakker på flere plasser på vestlandet i hvert fall. Det er sant.. Bare jeg får spillet før sommerferien er slutt så blir jeg storfornøyd! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Skate for 150kr, hos playx http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&...o=2&pr=1268 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ja, da må jeg få kjøpt meg det og når det kommer på lager igjen Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ninja Gaiden Sigma hos Zavvi.co.uk for 15£ og 2£ i frakt. Har selv bestilt det og fått spillet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Skal registrere meg på TheHut nå, men skjønner ikke helt denne House Number / Name: Street: Address: Hva skal jeg fylle ut på de forskjellige :/ Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Skal registrere meg på TheHut nå, men skjønner ikke helt denne House Number / Name: Street: Address: Hva skal jeg fylle ut på de forskjellige :/ Feks. Husnummer: 11 Gate: Superkarljohangaten Adresse: 1337 OSLO Noe slikt tror jeg, Bruker aldri husnummer jeg bare gatenavn, navn og postnummer. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Et eksempel på hvordan jeg har gjort det, i tillegg fått en pakke jeg har bestilt ^^ House Number / Name: 14 Street: Fiseveien Address: Stavanger Rogaland Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ok, tok som osteball sa. husnr, gatenavn og poststed. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 På denne kampanjen, hvordan får jeg rabatten på 5£? Når jeg legger de i kassa står det at det koster 29£ Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 står 25 når jeg legger 2 av de i handlekurven min.. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 På denne kampanjen, hvordan får jeg rabatten på 5£?Når jeg legger de i kassa står det at det koster 29£ Nå gjør det det her og. Tydligvis en feil i går Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 En ting jeg lurer på angående kjøp hos komplett. Så de hadde heavenly Sword til en billig penge pluss noen andre som virker intressante. Men så står det under heavenly sword: tillegg kommer kr 45 i termingebyr og kr 295 i etableringsgebyr pr kunde. Kredittkjøpspris: kr 2.044. Så er det prisen 99,- eller mer? Hvor mye er forresten frakten fra komplett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå