Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]

Tallyho

Anbefalte innlegg

Sannsynligvis den beste 900-lappen du kan spandere på deg selv..

Bare husk på å unngå å spille Heavenly Sword og Uncharted lengst mulig, så du ikke ødelegger opplevelsen av historie-fortelling i de andre spillene, før det er nødvendig. :-/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare husk på å unngå å spille Heavenly Sword og Uncharted lengst mulig, så du ikke ødelegger opplevelsen av historie-fortelling i de andre spillene, før det er nødvendig. :-/
Den skjønte jeg ikke. Skulle det være en historiefortelling i Motorstorm? Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Aha, men er HS noe særlig å spille om man ikke er helt hekta på kategorien? Er det et spill man bør ha og teste?

Det har jeg fortalt om her en natt jeg var full, og folk sa jeg var både fra 'planet bazazzo' og at jeg var 'weird'. :D

Så om ikke spillet er verd 150,-, så kan du uansaett skrive en melding til meg og bekrefte at jeg er 'weird', eller om jeg har rett. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Tja. Nå syns jeg og sikkert en rekke andre at det desidert beste av de spilla er:

Ratchet & Clank: Tools of Destruction

Skulle jeg rangere de:

Ratchet & Clank: Tools of Destruction (knallbra terningkast 6)

Resistance: Fall of Man (bra terningkast 4+)

Heavenly Sword (bra terningkast (4+)

Motorstorm (ikke min kategori, men allikevel orginalt og bra 4)

Assasin's Creed (dette er ræva det. Etter 1 - 2 time blir alt bare standard og kjedelig - terningkast 1)

Har ikke spilt: Uncharted: Drakes Fortune

Lenke til kommentar
Aha, men er HS noe særlig å spille om man ikke er helt hekta på kategorien? Er det et spill man bør ha og teste?

Det har jeg fortalt om her en natt jeg var full, og folk sa jeg var både fra 'planet bazazzo' og at jeg var 'weird'. :D

Så om ikke spillet er verd 150,-, så kan du uansaett skrive en melding til meg og bekrefte at jeg er 'weird', eller om jeg har rett. :)

Haha, ikke så lurt å si at GoW er dårlig, nei!

Men er enig i at Heavenly Sword er et stilig spill. Er en stund siden jeg spilte den, men mener å huske at i alle fall "jentesaken" med armbrøst var morsom å styre :)

Lenke til kommentar

Tror play.com fortsatt sender spillene hver for seg, selv om du bestiller alt samtidig.

Noen som vet hvorfor play nekter registrere visa-kortet mitt ? fikk forrige account sperret da jeg prøvde registrere mitt nye visa, og prøvde igjen nå nettopp, men fortsatt denied. Har ikke noe problem med noen andre nettsider og tjenester.

Endret av RadGravity
Lenke til kommentar
Desverre så var jo de dere spillene på play.com platinum spill, coverene er råstygge.

Jaja, det er sant men det får ikke hjelpe.. :p Får jo bra spill til rimelig pris..

Edit: Er det verdt å slenge på Assasin's Creed til 136 kr i pakken og?

Endret av Shepards
Lenke til kommentar

Ja så absolutt mener jeg. Spillet er veldig fett i starten, helt midt i spillet blir det litt standard og litt repetativt, men slutten er dritkul og jeg digget dette spillet. Så det er absolutt 136 kroner. Jeg mente det var verdt de 600 kronene jeg betalte for det.

Vet at det er noen som er uenig, men det får være. De har sikkert ikke spilt hele spillet, men gitt opp når det ble litt repetativt.

Lenke til kommentar
Desverre så var jo de dere spillene på play.com platinum spill, coverene er råstygge.

Jaja, det er sant men det får ikke hjelpe.. :p Får jo bra spill til rimelig pris..

Edit: Er det verdt å slenge på Assasin's Creed til 136 kr i pakken og?

Definitivt. Assasins creed var et bra spill synes i hvert fall jeg. Noen sier det er litt repetitvt, men å snikmorde folk blir aldri repetivt for meg :p.

Edit: Play sender alltid spill separat slik at man slipper toll. Frakten eg jo også gratis så det har ingenting å si, bortsett fra at man ikke alltid får alle spillene på likt.

Endret av goggys
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...