Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja fordi coveret har veldig mye å si når man spiller. Blir liksom plassert øverst på hylla i en glassramme med 5 spotlights som lyser opp spillet. :tease:

Bryr meg ikke så veldig ut om hvordan coveret ser ut, men alltid kult med et litt pent cover da. Kanskje En gold edition av et spill eller no :D

Lenke til kommentar

Drake aka drake uncharted aka uncharted er samme spill, right?

Bestilt det fra play.com i dag...

 

Motostorm har jeg, sammen med andre bilspill. Dog er ikke bilspill og sport (les fotball n shit) noe for meg :)

 

Har stor sans for ratchet og clank og ikke minst Call of Duty 4 - Modern warfare.

 

Noen som kan si noe om

fear

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 1

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

 

Noe jeg bør kjøpe eller styre unna?

 

Har Bad Company, men ble ikke videre kjempe imponert.

Lenke til kommentar
Drake aka drake uncharted aka uncharted er samme spill, right?

Bestilt det fra play.com i dag...

 

Motostorm har jeg, sammen med andre bilspill. Dog er ikke bilspill og sport (les fotball n shit) noe for meg :)

 

Har stor sans for ratchet og clank og ikke minst Call of Duty 4 - Modern warfare.

 

Noen som kan si noe om

fear

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 1

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

 

Noe jeg bør kjøpe eller styre unna?

 

Har Bad Company, men ble ikke videre kjempe imponert.

 

 

FEAR på PS3 er utter crap, les reviews om det på nettet etc. Jeg syns at det var for mye feil og framedrops i det :\ Kasta det rett i søpla etter 10 min.

Lenke til kommentar
...

Noen som kan si noe om

fear

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 1

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

 

Noe jeg bør kjøpe eller styre unna?

Siden du allerede har spilt COD4, tror jeg du vil bli veldig skuffet over Vegas 1. Det ligger noen hestekropper bak både på grafikk og spillbarhet (har ikke testet 2'ern eller fear)..

Lenke til kommentar

Noen andre med Visakort fra Postbanken som sliter med å handle fra Play.com? Jeg har handlet fra Play.com før, men ikke siden Postbanken begynte å kreve at jeg må taste inn en kode fra dingsen jeg bruker for å logge inn på nettbanken. Jeg tror rett og slett at Play.com sitt betalingssystem ikke støtter dette opplegget.

 

Jeg har lagt inn all informasjon riktig, men fortsatt går ikke betalingen gjennom. Det er et felt som heter "Valid from" på kortinfoen, men det lot jeg stå blankt.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...