BoC_SantaCruz Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Army of two er noe av det kjedeligste eg har spilt! fy fan det va dårlig! kan være litt morrsomt i coop men det er ikke pga spillet men pga han som sitter vedsiden av deg! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Uncharted: Drakes Fortune til 17£, free delivery hos Zavvi.co.uk EDIT: Kane & Lynch: Dead Men til 14,99£ hos Play.com, free delivery. Endret 27. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Noen som vet om det eksisterer en liste over hvilke spill som kommer som Platinum etter hvert? Ser at play.com har pree order på Uncharted: Drakes Fortune i "Platinum". Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 1. august kommer disse spillene i Platinum, altså til 200kr pr.: Resistance: Fall of Man Motorstorm Heavenly Sword Ratchet & Clank: Tools of Destruction Uncharted: Drakes Fortune Det kommer såklart flere etterhvert, men det blir ikke før senere utpå høsten Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Uncharted: Drakes Fortune til 17£, free delivery hos Zavvi.co.uk Det er ikke worldwide free delivery, så det koster for å få det til Norge. Delivery:£4.00 Order total:£21.00 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Uncharted: Drakes Fortune til 17£, free delivery hos Zavvi.co.uk Det er ikke worldwide free delivery, så det koster for å få det til Norge. Delivery:£4.00 Order total:£21.00 Du får det til 17,99£ med free delivery til Norge hos Play.com Kjøpte det akkurat istad... Endret 27. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Uncharted: Drakes Fortune til 17£, free delivery hos Zavvi.co.uk Det er ikke worldwide free delivery, så det koster for å få det til Norge. Delivery:£4.00 Order total:£21.00 Tollen tar bare verdien på tingen, ikke frakten. Den der blir ikke tollet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Men du kjøper såklart fra Play.com når det er billigere Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg sa ikke noe om tollen, jeg sa bare det var ikke gratis frakt fra Zavvi.co.uk til Norge. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg sa ikke noe om tollen, jeg sa bare det var ikke gratis frakt fra Zavvi.co.uk til Norge. Åja, jeg trodde du mente at det ble over 200 jeg. My bad. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Bestilte spill fra theHut 29/06, altså en måned i morra, og de har enda ikke dukket opp Blir garantert siste bestilling derfra Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Army of two er noe av det kjedeligste eg har spilt! fy fan det va dårlig! kan være litt morrsomt i coop men det er ikke pga spillet men pga han som sitter vedsiden av deg! Går ikke ann å spille army med en som er dårlig. Sitter bare irriterer deg over han og må si alt hva han skal gjøre og hvor han skal gå. Det er noe som har gjort at jeg har misstet lysten til å spille det spillet noe mer... Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Bestilte spill fra theHut 29/06, altså en måned i morra, og de har enda ikke dukket opp Blir garantert siste bestilling derfra har fått alle varer de hadde på lager innen en uke, raskeste leveransene på 3-4 dager. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 2 spill for 99 kroner pr stk, på elprice.no Motorstorm http://www.elprice.no/spill/playstation-3-...-ps3-ps3motorst Formula One: Championship Edition http://www.elprice.no/spill/playstation-3-...-ps3-ps3formula Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Bestilte spill fra theHut 29/06, altså en måned i morra, og de har enda ikke dukket opp Blir garantert siste bestilling derfra Merkelig da jeg har veldig god erfaring med TheHut.com... Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 fikk faktisk mail fra the hut nå: Hello Tommy X, Thanks for placing your order with us at TheHut.com, order number XXXXXX. We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent. .... .... We're still following this up with our suppliers and we'll keep you updated on the status of your order. You can check the status of your order by clicking on order tracking in your account pages. Thanks for your patience, if you have any further questions please contact our customer services colleagues and they'll be happy to help. Many Thanks, TheHut.com Team Syns det er litt sent å komme med dette først etter en måned Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Prisen på Uncharted: Drakes Fortune hat gått ned til 14,99£(GBP) med fri frakt til Norge hos Play.com Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Prisen på Uncharted: Drakes Fortune hat gått ned til 14,99£(GBP) med fri frakt til Norge hos Play.com Fysj. Hvis det coveret de har på bildet der, er platinum, så hadde jeg heller gått for original Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ja fordi coveret har veldig mye å si når man spiller. Blir liksom plassert øverst på hylla i en glassramme med 5 spotlights som lyser opp spillet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ja fordi coveret har veldig mye å si når man spiller. Blir liksom plassert øverst på hylla i en glassramme med 5 spotlights som lyser opp spillet. Av en eller annen grunn føler jeg meg truffet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå