Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]

Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fins det HDMI port på bærbare pcer da?

Ja, på mange av de nyeste i hvert fall.

Men jeg tror uansett at HDMI-en i en bærbar pc er laget for å sende signal ut, og ikke motta det, eller noe lignende, slik at man ikke kan bruke den som skjerm.

Lenke til kommentar
Husk at selv om alle Playstation 3 spill er sonefrie, så er multiplayerdelen ofte sone-inndelt. Det betyr at hvis du kjøper et spill fra amerika, så kan du ende opp med å bare kunne spille med amerikanere.... Merk at dette kun gjelder NOEN av spillene.

dette gjelder i allefall på tiger woods 2008 :p

noen flere spill som er slik som dere vet?

viktig for meg, i å med at multilayer er det jeg koser meg med :p

Lenke til kommentar
Er "Army of two" noe som kan spilles alene i single-player mode eller må du nesten være to både utenfor og i online?

spillet var kjedelig nok i coop.. og værre er det vel i sp, anbefales bare om du får det billig :)

Og vi prøver igjen: Spillet er forbanna morsomt i coop, det funker utmerket og er bare jævla gøy hvis du spiller det med en god kompis.

Lenke til kommentar
Og vi prøver igjen: Spillet er forbanna morsomt i coop, det funker utmerket og er bare jævla gøy hvis du spiller det med en god kompis.

hehe det er vel smak og behag tenker jeg.. Vi spillte vel bare 3-4 timer før vi ga opp hele spillet.. gameplayet imponerte ikke nevneverdig, og i tillegg er jeg ikke så glad i split screen. Selv med min 46tommers skjem synest jeg det ble alt for lite skjermflate vertikalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...