LasVeggis Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) www.dvdboxoffice.com FRARÅDES! Har prøvd å handle der en gang før, tok over 1mnd før dei sendte mail til meg om at varene ikke var på lager (selv om det sto at de var det), venta til de fikk varene på lager, og regna egentlig med at varene skulle bli sendt da. Men nei, tok 2 uker til, og de hadde enda ikke sendt de. Da avbestilte jeg. Endret 3. juli 2008 av LasVeggis Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Pluss frakt og hvis du har så uflaks som meg så kommer det sikkert i tolla Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Frakten er 35kr. Men det er vel bedre å betale 65kr ekstra, for da kommer den jo noen dager tidligere. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Forrige gang jeg kjøpte fra VGP ble det kjøpt og sendt på onsdag, og fremme her i Oslo på lørdag. Fremme på tredje dagen fra Kanada! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Herregud, GriD, Bad Company, Folklore, Orange Box og The Eye of Judgement for under |000! Jeg elsker USA! denne sommeren blir travel ... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har du fått eye of judgement? Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 På BF:BC og MGS4 er online delen sonefri? så det er inget problem å bestille fra VGP.ca ? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Play.com har oppdatert salget sitt litt nå. Det virker også som de nå har ordnet opp i feilmerkingen. Fikk nettopp et spill fra det lageret med hvite konvolutter som alle feilmerkingende har kommet fra. Og nå var verdien satt til £15 på et spill som kostet £14.99 Noen andre som har fått spill fra Play.com i det siste i hvite konvolutter med riktig verdi påskrevet? Burnout: Paradise £17.99 Army of Two £17.99 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ville bare si at Spaceworld selger Uefa Euro 2008 for 200 kr Ganske så billig Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Ebgames selger Beowulf til 148 kr, dog et utrolig dårlig spill. Heldigvis så var det bruttern som kjøpte det. Endret 9. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Burnout: Paradise £17.99 Det tilbudet der frister! Det er Burnout og Uncharted jeg skal skaffe meg nå, og det tilbudet der fra Play var egentlig ganske bra EDIT: Jadda, jeg kjøper det jeg! Free delivery og greier! Endret 10. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Noen som henviste til en side hvor Uncharted ble solgt ganske billig. Hvem side var det igjen? Gidder ikke bla gjennom sidene for å finne det ut Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 DVDstrax, men de har ikke sendt mitt enda så er nok ikke på lager. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kan hende de er litt treige da Men jeg fant ut at jeg bare stikker ned på Gamestop og sjekker om de har et brukt der Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 På Nordby Kjøpesenter i Sverige selger de en del spill for 199,- som FIFA Street 3, Virtua Tennis 3, Resistance: Fall of Man med flere. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Noen som har prøvd Cash/Money Order/Postal Order fra VGP? Betaler jeg bare på posten når spillene kommer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå