Selvin Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Får håpe the hut er noe seriøse greier. Men er det canadiske dollar de forhandler med? Isåfall hva er kursen? Britiske Pund £, kursen er ca. 10 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hvor er det best/billigst å bestille mgs4? Foretrekker norsk sjappe Lenke til kommentar
praystation Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 OBS! kjører bra tilbud denne uka på en del PS3 titler til 299,-: The Orange Box, FIFA08, Medal of H. Airbourne, Need for Speed Pro Street Tilbudene gjelder dessverre ikke Trondheim og Haugesund. LINK Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Herlig. Tenkte jeg skule plukke opp The Orange Box til helgen. Ferdig med prøver å alt på fredag Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nei og nei, der bestilte jeg Lego Star Wars: The Complete Saga fra TheHut. Huffameg! siifra når du får det, spent på hvor lang tid 0,9£ frakten tar. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg dro innom for å kjøpe The Orange Box på Coop,da jeg så at de hadde spill som: Conan, Virtual Tennis 3, fifa 08, Medal Of Honor mm. til 299. Playx har også tilbud på flere spill til 300 blant annet uncharted. Etter mail fra meg satte absoluttspill.no ned prisen på Orange Box ned 200 kr. Så mange muligheter for en fin helg Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Nei og nei, der bestilte jeg Lego Star Wars: The Complete Saga fra TheHut. Huffameg! siifra når du får det, spent på hvor lang tid 0,9£ frakten tar. Yes, da fikk jeg spillet i dag! 100% fornøyd med levering fra TheHut.com! EDIT: Spillet ble sendt på mandag. Endret 6. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det var sinnsykt fort da Åssen er spillet? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det var sinnsykt fort da Åssen er spillet? Elsker det! Jeg er Star Wars fan, så det skulle bare mangle! Hehe Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er vel en del vittigheter i spillet vel ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Anbefaler å ikke lenger kjøpe fra play.com, de har hatt en storm av feilmerking av varene som fører til feiltolling av posten og skaper masse styr for kjøperne. Bruk heller www. movietyme.com som er meget bra! Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Anbefaler å ikke lenger kjøpe fra play.com, de har hatt en storm av feilmerking av varene som fører til feiltolling av posten og skaper masse styr for kjøperne. Bruk heller www. movietyme.com som er meget bra! noen fler som vil bekrefte dette? har aldri hatt problemer med varer fra play! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Anbefaler å ikke lenger kjøpe fra play.com, de har hatt en storm av feilmerking av varene som fører til feiltolling av posten og skaper masse styr for kjøperne. Bruk heller www. movietyme.com som er meget bra! noen fler som vil bekrefte dette? har aldri hatt problemer med varer fra play! Det er allerede mange i min tråd i butikk forumet her, samt flere på jobben som opplevde dette denne uken. Neida, jeg hadde aldri problemer med varer fra play jeg heller.. men nå har det virkelig startet og maaange opplever det. Først og fremst går det ut på at de ikke klarer å merke varen med riktig pris om prisen er nedsatt. Endret 12. juni 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Sega rally for 199kr på cdon. Løp og kjøp! Endret 12. juni 2008 av Cuz Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 The Hut har sommertilbud på noen spill nå.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Masse billig der Endret 15. juni 2008 av langkaas Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Koster MGS4 499,. i platekompaniet butikk også? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Koster MGS4 499,. i platekompaniet butikk også? jepp, jeg kjøpte det hos platekompaniet på majorstuen, de hadde så mange plakater at de ga en slik også med!! den va faktisk sinsykt kul... rått spill!!!! Endret 16. juni 2008 av BoC_SantaCruz Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 bestillte fra gamezone på torsdag 12.06 og har ikke mottatt noe ennå forrige gang tok det bare 2dager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå