Nimrad Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Minner på om at Playx opererer og sender fra danmark, selv pga .no domenet. Blir pakken stoppet, tilkommer moms og fortollingsgebyr. Det stemmer ikke: Fraktpriser - Priser Alle våre priser er inklusive moms og andre avgifter. Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Minner på om at Playx opererer og sender fra danmark, selv pga .no domenet. Blir pakken stoppet, tilkommer moms og fortollingsgebyr. Det stemmer ikke: Fraktpriser - Priser Alle våre priser er inklusive moms og andre avgifter. Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms. Da trekker jeg det tilbake. Denne endringen hos playx kan ikke være av særlig gammel dato. Det var tilfelle en tid tilbake og undertegnede kan selv smertelig bekrefte dette. Joda. Playx forandret rutinene i november visst. Det var bra Playx. Endret 22. februar 2008 av langtongting Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er det noen av sidene fra utlandet som sender det man bestiller og markerer dem som "Gift" eller skriver at de koster under 200kr eller noe sånt, slik at man slipper toll og de greiene der? Lenke til kommentar
TosZe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 www.qxl.no www.yesasia.com Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er det noen av sidene fra utlandet som sender det man bestiller og markerer dem som "Gift" eller skriver at de koster under 200kr eller noe sånt, slik at man slipper toll og de greiene der? Ja, VGP merker som gift... Ypperlig butikk <3 Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hmm..vgp setter vel ned verdien på pakken (med mindre du ber om annet da) Hva tar absoluttspill i frakt? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Absoluttspill tar 29 i frakt. Står på siden deres, veldig enkelt å se. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 www.movietyme.com, hvor lang leveringstid har dem? De er kanskje ikke aller best på leveringstid (Ca 10-12 dager kanskje) Det vil jeg si er det eneste minuset. Men dersom du ikke har veldig dårlig tid så anbefaler jeg movietyme på det sterkeste. Har bestilt flere spill og en sixaxis-kontroller derfra hittil i år Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Absoluttspill tar 29 i frakt. Står på siden deres, veldig enkelt å se. Dooh! var ikke værre nei tenkte jeg ikke så det før jeg registrerte meg, og "gikk til kassen" Men takk for info.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 VGS må være den desiderte vinner blandt utelandske sider. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 VGS må være den desiderte vinner blandt utelandske sider. VGP tenker du på? Isåfall: Det er da ikke noen ubestridt sannhet det... Movietyme er som regel billigere. Greit nok at VGP kanskje er litt raskere, men er ikke alle som syns det er så viktig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Herregud...ja var VGP eg tenkte på..fikk min maskin og spill derfra Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Guitar Hero 3 med gitar og spill til en billig penge? Evig takknemlig for svar ^^ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?si...p;fromform=true Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gaah, hvorfår tenkte jeg ikke på kelkoo før da Uff, må jo opp i nesten 900 spenn om jeg bestiller fra internett jo, er det noe billigere i vanelige butikker? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 www.qxl.no www.yesasia.com Er det ikke slik at www.yesasia.com og www.play-asia.com ikke sender spill etc. til EU/EØS landene for en eller annen grunn, der i blandt Norge? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 jeg ga 799kr på expert. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kk, det er vel det rimeligste hittil som jeg har hørt, blir vel kanskje og ønske seg i bursdagsgave da.. men da må jeg vente helt til mai. Pokker heller Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Betalte såvidt jeg husker 649,- på platekompaniet..Men det var nok et tilbud (er et par mnd siden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå