Selvin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nei og nei, der bestilte jeg Lego Star Wars: The Complete Saga fra TheHut. Huffameg! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nei og nei, der bestilte jeg Lego Star Wars: The Complete Saga fra TheHut. Huffameg! Hvorfor huffameg? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du kan fortsatt handle for opp til 200kr.Spiller ingen rolle hvor mye frakten er på så lenge verdien på varen er under 200kr Er du sikker? Jeg tror nemlig det er sånn at de marker verdien på pakka + frakt? Isåfall, hvis jeg har feil, så ja, 200 kroner grensa. Faktisk 202 kroner. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nei og nei, der bestilte jeg Lego Star Wars: The Complete Saga fra TheHut. Huffameg! Hvorfor huffameg? Fordi det er ikke bra å kjøpe spill så ofte, billig riktignok, men alikevel Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nei og nei, der bestilte jeg Lego Star Wars: The Complete Saga fra TheHut. Huffameg! Hmm har det på Wii så jeg vet ikke om jeg gidder å kjøpe til PS3. Er det noe særlig bedre der? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nei og nei, der bestilte jeg Lego Star Wars: The Complete Saga fra TheHut. Huffameg! Hvorfor huffameg? Fordi det er ikke bra å kjøpe spill så ofte, billig riktignok, men alikevel Men er det bra a? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Men er det bra a? Hva mener du? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Men er det bra a? Hva mener du? Ehmmm har misforstott deg jeg Når du skreiv "Nei og nei, der bestilte jeg Lego Star Wars: The Complete Saga fra TheHut. Huffameg!" så trudde jeg du mente at vi ikke burde kjøpe derfra Eller no Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Men er det bra a? Hva mener du? Ehmmm har misforstott deg jeg Når du skreiv "Nei og nei, der bestilte jeg Lego Star Wars: The Complete Saga fra TheHut. Huffameg!" så trudde jeg du mente at vi ikke burde kjøpe derfra Eller no Aha, skjønner! Nei, TheHut virka profft det, så tror det skal gå greit. Det jeg mente er at jeg kjøper litt for mange spill billig nå, eller, det er faktisk bare det andre spillet jeg kjøper billig når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er PS3 utgaven noe bedre enn Wii utgaven eller er det bare portet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er PS3 utgaven noe bedre enn Wii utgaven eller er det bare portet. Tror det er helt likt, sett bort ifra HD-grafikk på PS3 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ja det er ikke bra... Spilla er billig, men når du etterhvert kjøper mange billige så blir det en del penger etterhvert Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Så grafikken er virkelig hot på PS3 utgaven? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Så grafikken er virkelig hot på PS3 utgaven? Den er jo HD, altså bedre en Wii som bare har SD grafikk. 1080p støttes på PS3 utgaven... @ Langkaas92: Jaja, betyr ikke noe! Jeg har bare kjøpe GT5: Prolog og Lego Star Wars til nå, så ikke så altfor mange; men det blir som du sier, billige spill blir dyre når du kjøper mange! Hehe Endret 30. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nå er det vel litt mer enn bare HD som skiller mellom Wii og PS3 versjonen da. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Man kan jo ha elendig grafikk i HD oppløsning også, det er derfor jeg lurer litt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nå er det vel litt mer enn bare HD som skiller mellom Wii og PS3 versjonen da. Å? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vil tippe at kontrollsystemet er en del anderledes på Wii kontra PS3.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 TheHut virker til å være et profft selskap de altså! De sendte spillet mitt i dag, så får vi vente å se om det kommer hit i god behold Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Får håpe the hut er noe seriøse greier. Men er det canadiske dollar de forhandler med? Isåfall hva er kursen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå