Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]

Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare minne om førsteposten som sier

Siden de færreste er interesserte i å betale 599 kroner for spill så finner du en god liste her over norske og utenlandske butikker som selger billige Playstation 3 spill.Kriteriene for at et spill skal her kunne kalles billig, er at det er priset under 400 kroner.

Og det spillet du liker til Jurge92 vil komme på ca. 680kr inn til Norge etter mva og avgifter.

Til sammenlikning kan du forhåndsbestille det på Spaceworld til 499,-

Lenke til kommentar

Siden de færreste er interesserte i å betale 599 kroner for spill så finner du en god liste her over norske og utenlandske butikker som selger billige Playstation 3 spill.Kriteriene for at et spill skal her kunne kalles billig, er at det er priset under 400 kroner.

Og det spillet du liker til Jurge92 vil komme på ca. 680kr inn til Norge etter mva og avgifter.

vgp.ca setter varen til 25 dollar, så da slipper man å betale mva og avgifter :) Jeg har selv brukt de flere ganger, og aldri hatt noen problemer med at varen har blitt stoppet.

Lenke til kommentar

vgp.ca setter varen til 25 dollar, så da slipper man å betale mva og avgifter :) Jeg har selv brukt de flere ganger, og aldri hatt noen problemer med at varen har blitt stoppet.

Jeg har selv BLITT stoppet selv om det stod 25$ på pakken fra VGP,tollen åpnet den og fattet tydligvis ugler i mosen.. At det står 25dollar på pakken er ingen garanti for at det går gjennom.

Vi hadde en tråd her om det tidligere, mange som har fått stoppet pakker fra VGP, selv om ikke VGP står som avsender engang, på min pakke stod navnet til en privatperson eller noe..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Assassin's Creed: Brotherhood til 279 (+29 i frakt hvis du ikke har en eller annen rabattkode som CDON ofte sender ut):

http://cdon.no/spill/assassin%22s_creed%3a_brotherhood-10785021

Tilbudet varer i 5 dager eller så lenge lageret rekker. Absolutt verdt pengene! Et fantastisk spill og en enda mer fantastisk/nyskapende multiplayeropplevelse!

Edit: Jada, det finnes (sikkert) billigere andre plasser men ikke skandinavisk/norsk versjon/tekst som jeg vet om.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

£23.99 = ~221 NOK

og med moms på 25% så blir det da ca 275 Kr. Legg til de pengene posten vil ha for å fortolle varen så er det omtrent det samme om du kjøper fra CDON eller play(tror cdon blir billigere)

Endret av xaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...