langkaas Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Lost-spillet fås nå til ca. 150 kroner hos Play.com Link Hmm det var billig, men er spillet verdt pengene a? Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Takk takk. Den er lagt til listen. Lenke til kommentar
vikingjan Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei ! Jeg har handlet DVD-er og spill på canadiske DVD Box Office. De har noen titler som ligger under 200 kr og gunstige priser ellers. Fri frakt. Ellers så jeg en del GTA IV til både XBOX360 og PS3 på OBS Slitu om noen i nærheten ikke har fått tak i spillet. Også på Askimtorget finnes det XBOX360-versjoner til salgs. M.v.h. Jan Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Så Gta Iv i sverige idag, kosta 700,- det var ikke billig :/ ikke var det limited edition heller.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Så Gta Iv i sverige idag, kosta 700,- det var ikke billig :/ ikke var det limited edition heller.. Billigere enn flere steder her. 590,-. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ringte Siba og spurte om de hadde flere igjen. De sa de hadde 3 stk igjen på Liertoppen. Jeg var i nærheten og svingte innom, men neida de var også utsolgt. Det ække mulig å ha så dårlig lager oversikt vel?? Naboen til Liertoppen jeg Anyways, en kompis av meg fikk søstra til å dra bort rundt 12 på launch.. da hadde de mange igjen. Han ringte først også da. Siba har igjen av de fleste spill på launch de, alle går på Eb, der blir de utsolgt med en gang (synd for meg for da må jeg gå lenger.. hele 3 ekstra min!!!!) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Så Gta Iv i sverige idag, kosta 700,- det var ikke billig :/ ikke var det limited edition heller.. Billigere enn flere steder her. 590,-. Når ble 700 billigere enn 590? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Jeg har spilt mitt GTA IV på PS3 et par dager og helt klart funnet ut at jeg ikke har tid og tålmodighet til spillet. Jeg har nok blitt for gammel. Jeg selger mitt til de som bor i Oslo omegn og kan hente selv. Ikke forvent å gjøre et kupp prismessig, jeg har råd til å la det ligge i skuffen eller gå til ebgames. Endret 3. mai 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Så Gta Iv i sverige idag, kosta 700,- det var ikke billig :/ ikke var det limited edition heller.. Billigere enn flere steder her. 590,-. Når ble 700 billigere enn 590? Det kostet sikkert ikke 700 norske? 700 svenske er rett under 600 norske så er lik pris. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Så Gta Iv i sverige idag, kosta 700,- det var ikke billig :/ ikke var det limited edition heller.. Billigere enn flere steder her. 590,-. Når ble 700 billigere enn 590? Ved mindre spillet kostet 830,- SEK da ... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noken som har shoppa fra VGP.CA i det siste? Pakken min er ikkje kommet enda! Ein SixAxis og eit PS3Eye kamera. Eg spørte om dei blei shippa i 2 sendinger (sida det stod det på sida deira, og blei dei) Fikk svar på mailen: Yes they were due to thier size and weight.There can be many factors. We ship everything out on time and promptly. It can take sometimes up to 14-21 days depending on customs and postal delivery in your country. There has been delays lately for some customers be there is nothing we can do as it was shipped airmail and has no tracking. If the item does not arrive after 30 business days please contact me and I will see if I can get a replacement sent. Thanks, Sidney Customer Service Representative VIDEOGAMESPLUS.CA For all the latest news on whats happening at Videogamesplus.ca please checkout our blog at :http://vgplus.blogspot.com/ Dette kan jaggu ta tid. Først 30 dager, så kanskje 7-14 dager til for at dei skal sende ein ny ordre. Er vel ikkje mulig å få pengene tilbake vel? Brukte jo PayPal til å betale dei med. Fra Paypal: Apr. 17, 2008 Payment To Video Games Plus Completed ... -$119.97 CAD Har ikkje vore i kontakt med dei enda, bare logga inn for å sjekke dato osv. What to do? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Min GTA IV er herved solgt. Hvorfor det? Det er jo et genialt spill ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Min GTA IV er herved solgt. Hvorfor det? Det er jo et genialt spill ? Det er for omfattende til at jeg har tid og tålmodighet til det nå. Så jeg holder meg forløpig til spill som Burnout Paradise, GT5P, Viking: Battle for Asgard, Drake Unchartered, Blazing Angels 2, Call of Duty 4 osv. Dessuten fikk jeg 1000,- for det. Endret 5. mai 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Min GTA IV er herved solgt. Hvorfor det? Det er jo et genialt spill ? Det er for omfattende til at jeg har tid og tålmodighet til det nå. Så jeg holder meg forløpig til spill som Burnout Paradise, GT5P, Viking: Battle for Asgard, Drake Unchartered, Blazing Angels 2, Call of Duty 4 osv. Dessuten fikk jeg 1000,- for det. Syykt åssen fikk du så mye for det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noen desperate på diskusjon.no ser det ut som Syntes synd på gutten som kjøpte det. Hadde jeg solgt mitt hadde jeg ikke tatt mer enn 599,- uansett. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Min GTA IV er herved solgt. Hvorfor det? Det er jo et genialt spill ? Det er for omfattende til at jeg har tid og tålmodighet til det nå. Så jeg holder meg forløpig til spill som Burnout Paradise, GT5P, Viking: Battle for Asgard, Drake Unchartered, Blazing Angels 2, Call of Duty 4 osv. Dessuten fikk jeg 1000,- for det. Wow. 1000 kroner er en god grunn Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) PS3 utgaven er vanskelig eller omtrent umulig å få tak i, og vil man ha det nok så betaler man det som må til. Etterspørsel og tilgang. Fyren var forøvrig meget hyggelig og hadde edle intensjoner med å betale såpass mye for det. Jeg fikk forøvrig mange høye bud. Endret 5. mai 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Om noen andre vil ha mitt eksemplar for 1000,- er det helt greit. Oslo. :!: Lenke til kommentar
Candey Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Samme her gutta. Bare å sende PM. 800,- kr gutta haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå