Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]

Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei !

Jeg har handlet DVD-er og spill på canadiske DVD Box Office. De har noen

titler som ligger under 200 kr og gunstige priser ellers. Fri frakt.

Ellers så jeg en del GTA IV til både XBOX360 og PS3 på OBS Slitu om noen i nærheten ikke har fått tak i spillet. Også på Askimtorget finnes det XBOX360-versjoner til salgs.

M.v.h.

Jan

Lenke til kommentar
Ringte Siba og spurte om de hadde flere igjen. De sa de hadde 3 stk igjen på Liertoppen. Jeg var i nærheten og svingte innom, men neida de var også utsolgt. Det ække mulig å ha så dårlig lager oversikt vel?? :nei:

Naboen til Liertoppen jeg :D

Anyways, en kompis av meg fikk søstra til å dra bort rundt 12 på launch.. da hadde de mange igjen. Han ringte først også da.

Siba har igjen av de fleste spill på launch de, alle går på Eb, der blir de utsolgt med en gang (synd for meg for da må jeg gå lenger.. hele 3 ekstra min!!!!)

Lenke til kommentar

Jeg har spilt mitt GTA IV på PS3 et par dager og helt klart funnet ut at jeg ikke har tid og tålmodighet til spillet. Jeg har nok blitt for gammel.

Jeg selger mitt til de som bor i Oslo omegn og kan hente selv. Ikke forvent å gjøre et kupp prismessig, jeg har råd til å la det ligge i skuffen eller gå til ebgames.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Så Gta Iv i sverige idag, kosta 700,- det var ikke billig :/ ikke var det limited edition heller..

Billigere enn flere steder her. 590,-.

Når ble 700 billigere enn 590?

Det kostet sikkert ikke 700 norske? 700 svenske er rett under 600 norske så er lik pris.

Lenke til kommentar

Noken som har shoppa fra VGP.CA i det siste?

Pakken min er ikkje kommet enda!

Ein SixAxis og eit PS3Eye kamera.

Eg spørte om dei blei shippa i 2 sendinger (sida det stod det på sida deira, og blei dei)

Fikk svar på mailen:

Yes they were due to thier size and weight.

There can be many factors. We ship everything out on time and promptly. It can take sometimes up to 14-21 days depending on customs and postal delivery in your country. There has been delays lately for some customers be there is nothing we can do as it was shipped airmail and has no tracking.

If the item does not arrive after 30 business days please contact me and I will see if I can get a replacement sent.

Thanks,

Sidney

Customer Service Representative

VIDEOGAMESPLUS.CA

For all the latest news on whats happening at Videogamesplus.ca

please checkout our blog at :http://vgplus.blogspot.com/

Dette kan jaggu ta tid. Først 30 dager, så kanskje 7-14 dager til for at dei skal sende ein ny ordre. Er vel ikkje mulig å få pengene tilbake vel? Brukte jo PayPal til å betale dei med.

Fra Paypal:

Apr. 17, 2008 Payment To Video Games Plus Completed ... -$119.97 CAD

Har ikkje vore i kontakt med dei enda, bare logga inn for å sjekke dato osv.

What to do?

Lenke til kommentar
Min GTA IV er herved solgt.

Hvorfor det?

Det er jo et genialt spill :)?

Det er for omfattende til at jeg har tid og tålmodighet til det nå. Så jeg holder meg forløpig til spill som Burnout Paradise, GT5P, Viking: Battle for Asgard, Drake Unchartered, Blazing Angels 2, Call of Duty 4 osv.

Dessuten fikk jeg 1000,- for det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvorfor det?

Det er for omfattende til at jeg har tid og tålmodighet til det nå. Så jeg holder meg forløpig til spill som Burnout Paradise, GT5P, Viking: Battle for Asgard, Drake Unchartered, Blazing Angels 2, Call of Duty 4 osv.

Syykt åssen fikk du så mye for det?

Lenke til kommentar

Hvorfor det?

Wow. 1000 kroner er en god grunn :wee:

Lenke til kommentar

PS3 utgaven er vanskelig eller omtrent umulig å få tak i, og vil man ha det nok så betaler man det som må til. Etterspørsel og tilgang.

Fyren var forøvrig meget hyggelig og hadde edle intensjoner med å betale såpass mye for det. Jeg fikk forøvrig mange høye bud.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...