Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nedenfor er ihvertfall et utklipp av min ordre:

 

 

Delivery Method: Standard

Delivery Preference: Group my items into as few deliveries as possible

Subtotal of Items: £19.28

Postage & Packing: £5.48

------

Total: £24.76

Promotional Gift Certificates: -£0.00

------

Total for this order: £24.76

 

 

Delivery estimate: 14 Oct 2010

Dispatch estimate for these items: 27 Sep 2010

1 "Sports Champions - Move Compatible (PS3)"

Video Game; £19.28

Lenke til kommentar

En liten påminnelse til alle som kjøpe Star Wars: The Force Unleashed 2 hos platekompaniet.no:

 

Dette er en melding jeg fikk av platekompaniet.no:

 

Hei

 

Her har det dessverre vært en kryssklipping av informasjon. Det som skulle på Collector’s sto på den ordinære utgaven og vice verca. Dette var en feil som ikke skulle ha skjedd. Noe vi bare kan beklage. Dette er ekstramateriale som bare følger med i Collector’s Edition.

 

Nok en gang, beklager dette.

 

På den andre siden så var du jo heldig og fikk varen til en utrolig lav pris, som nå er korrigert.

 

Mvh

 

Christer Hansen

 

Platekompaniet.no

 

 

Oppsummering: Vi får spillet til 199,-, men vi får ikke Colector's Edition innholdet. Spillet kan avbestilles hvis det ikke ønskes uten ekstra-innholdet.

 

De endret prisen på spillet til 499,- Så vi sparer mye uansett!

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Jeg tenkte jeg kunne tipse dere om Playr som en bruker på www.psforum.no har laget. Her er et kort sammendrag om hva Playr gjør:

 

Playr - Play.com made easy

Playr er en genial innretning som lister opp alle PS3-spillene og tilbehøret Play har å tilby og lar deg sortere etter tittel, pris mm (OBS! bruk av Playr krever en enkel registrering). Playrs største styrke er nok muligheten til å legge til spill i favoritter. Dette gjøres ved å trykke på en stjerna ved siden av spillet/tilbehøret du er interessert i. Hvis du aktiverer notifications vil du da få en mail når prisen går under £20 (som er ca 200,-). Klikk her for å se et bildeeksempel.

 

Jeg håper dere finner den nyttig. Jeg har hvertfall funnet masse spill der som jeg kanskje ikke var direkte på jakt etter, men etter å ha sortert spillene og sett hvilke som var på tilbud til under 200,- har det blitt kjøp allikevel

 

(OBS! Jeg har ikke laget denne siden og hverken jeg eller skaperen tjener noe som helst på dette. De eneste som "tjener" noe på dette er brukerene som finner billige spill (og Play.com da :p ). Grunnen til at jeg poster dette her er ganske enkelt fordi jeg vil dele dette med andre)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...