SettRoXs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 jeg var og så på Lefdal det stå att dem ikke hadde prisa spille enda:( Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lefdal oppgir jo ikke pris! Hvordan kan du si de tar 379? 100kr under de andre! Det er jo sprøtt om det hadde vært sant. 479 er jo igrunne billig på release til et så stort spill som GTA4. Rart de ikke tar "max pris" for spillet. Alle kjøper det uansett... Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Noen som har peiling på hva GTA (ps3) kommer til å koste på eljkøp? Går rykter om en kampanjepris på 399,- men fortsatt bare rykter. Halp Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) ....Rart de ikke tar "max pris" for spillet. Alle kjøper det uansett... Konkurranse om kundene. Endret 24. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg ble fortalt at det nok ville koste 500,- på spaceworld da jeg forhåndsbestillte. Om han på tirsdag skal ha 649, som mange spill faktisk koster der, skal han få høre det. Jeg skal ha det for 500 +-. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Noen som har peiling på hva GTA (ps3) kommer til å koste på eljkøp? Går rykter om en kampanjepris på 399,- men fortsatt bare rykter. Halp Den ligger til 379 på lefdal sine sider men den er ikkje aktivert for salg. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Lefdal oppgir jo ikke pris! Hvordan kan du si de tar 379? 100kr under de andre! Det er jo sprøtt om det hadde vært sant. 479 er jo igrunne billig på release til et så stort spill som GTA4. Rart de ikke tar "max pris" for spillet. Alle kjøper det uansett... Lefdal selger den for 369,- Lenke til kommentar
cohan Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Noen som har peiling på hva GTA (ps3) kommer til å koste på eljkøp? Går rykter om en kampanjepris på 399,- men fortsatt bare rykter. Halp Den ligger til 379 på lefdal sine sider men den er ikkje aktivert for salg. Jeg jobber selv på Elkjøp, og spillansvarlige har ikke nevnt noe om ett kampanjetilbud. Grunnen til det er fordi Rockstar regner med at ALLE kopiene av GTA IV vil være borte fra butikkhyllene innen få dager etter release. Derfor vil nok noen, deriblant lefdal ha en lav pris for å trekke kunder når de egentlig ikke trenger det. Mens de fleste andre vil ha en ganske høy pris på release. Tenker de fleste vil ha spillet til 599 jeg, og noen 499. Sån sett fra butikkenes side, de blir solgt uansett, og 150kr ekstra inn per spill er mye penger. MEN FOLKENS, en liten advarsel til dere som IKKE har FORHÅNDSBESTILT fra nettet. Det er ekstremt få PS3 kopier som kommer til butikkene, og da mener jeg alle butikkene, ikke bare Elkjøp. Antallet blir regnet ut for hvor stor butikken er. Og butikken jeg jobber i er nokså stor på spilldelen (Beste i fylket blant elkjøp butikkene), og får alikevel bare 36 kopier for PS3. Xbox 360 derimot er det ingen mangel på. Endret 25. april 2008 av cohan Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Huff, jeg må nok bli hjemme fra skolen ta toget til strømmen å spurte inn på lefdal. Folk kommer til å tro at jeg er helt desperat Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Er det noe mer informasjon om multiplayer delen blir soneindelt? eller er det fritt frem å kjøpe fra vgp? edit: Dette gjelder GTA IV Endret 27. april 2008 av Tommy Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tviler på at Rockstar er såååå dumme egentlig. Men husk at du får den ganske lenge etter om du bestilelr fra VGP Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tviler på at rockstar er såååå mye smartere enn andre spillprodusenter, og det er jo mange andre som har gjort det på den måten Økonomisk sett er det vel ganske smart spør du meg.. De tjener jo mer penger på om jeg kjøper det i Norge, enn hvis jeg kjøper det fra f.eks. vgp.. Noen som vet om noe er bekreftet? Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 er det noen som vet hva GTA IV: Special Edition kommer til og koste. Synes det er den råeste Special Edition pakken noen sinne lagd, så må nesten ha den Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det noen butikk i Oslo som åpner ved midnatt? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jorchi: Sjekk her http://itavisen.no/sak/523472/Natt%C3%A5pent_for_GTA_IV/ Fikk også annonseavis i posten fra elkjøp hvor de annonserte med GTA IV til 379 kr, men det stod med liten skrift under at tilbudet bare varte så lenge lageret rakk, og at tilbudet var over når det ble utsolgt, noe som sikkert gjør det nærmest umulig å få det så billig Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har Elkjop og Lefdal noen slags forhåndsbestilling, eller er det "førstemann til mølla" ? Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Elkjøp selger Grand theft auto IV for 379! www.elkjop.no Endret 28. april 2008 av tosk422 Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Da var det sikret! En munter gjeng hadde møtt opp på Lefdal på Strømmen og lagde kjapt en kø fra spillene og bort til kassa. Håper de har mange, for de som ikke var der når det åpnet. Til info, solgte Lefdal et stk. til hver og hadde leg.plikt. Rsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå