Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]

Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lefdal oppgir jo ikke pris!

Hvordan kan du si de tar 379? 100kr under de andre! Det er jo sprøtt om det hadde vært sant. 479 er jo igrunne billig på release til et så stort spill som GTA4. Rart de ikke tar "max pris" for spillet. Alle kjøper det uansett...

Lenke til kommentar
Lefdal oppgir jo ikke pris!

Hvordan kan du si de tar 379? 100kr under de andre! Det er jo sprøtt om det hadde vært sant. 479 er jo igrunne billig på release til et så stort spill som GTA4. Rart de ikke tar "max pris" for spillet. Alle kjøper det uansett...

Lefdal selger den for 369,-

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hva GTA (ps3) kommer til å koste på eljkøp? Går rykter om en kampanjepris på 399,- men fortsatt bare rykter.

Halp

Den ligger til 379 på lefdal sine sider men den er ikkje aktivert for salg.

Jeg jobber selv på Elkjøp, og spillansvarlige har ikke nevnt noe om ett kampanjetilbud. Grunnen til det er fordi Rockstar regner med at ALLE kopiene av GTA IV vil være borte fra butikkhyllene innen få dager etter release. Derfor vil nok noen, deriblant lefdal ha en lav pris for å trekke kunder når de egentlig ikke trenger det. Mens de fleste andre vil ha en ganske høy pris på release. Tenker de fleste vil ha spillet til 599 jeg, og noen 499. Sån sett fra butikkenes side, de blir solgt uansett, og 150kr ekstra inn per spill er mye penger.

MEN FOLKENS, en liten advarsel til dere som IKKE har FORHÅNDSBESTILT fra nettet. Det er ekstremt få PS3 kopier som kommer til butikkene, og da mener jeg alle butikkene, ikke bare Elkjøp. Antallet blir regnet ut for hvor stor butikken er. Og butikken jeg jobber i er nokså stor på spilldelen (Beste i fylket blant elkjøp butikkene), og får alikevel bare 36 kopier for PS3. Xbox 360 derimot er det ingen mangel på.

Endret av cohan
Lenke til kommentar

Tviler på at rockstar er såååå mye smartere enn andre spillprodusenter, og det er jo mange andre som har gjort det på den måten ;)

Økonomisk sett er det vel ganske smart spør du meg.. De tjener jo mer penger på om jeg kjøper det i Norge, enn hvis jeg kjøper det fra f.eks. vgp..

Noen som vet om noe er bekreftet?

Lenke til kommentar

Da var det sikret!

En munter gjeng hadde møtt opp på Lefdal på Strømmen og lagde kjapt en kø fra spillene og bort til kassa.

Håper de har mange, for de som ikke var der når det åpnet.

Til info, solgte Lefdal et stk. til hver og hadde leg.plikt.

Rsa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...